søndag den 1. marts 2009

Så blev det søndag d. 1 marts.. Nu har vi snart været her en måned..
Tiden går alligevel lidt hurtigt... Synes bare at fridagene går lidt langsomt.. Altså.. Det er dejligt at have fri og lige trække vejret og sove længe og hvile hovedet.. Vi vil også gerne se ting og sager, men det kan vi jo bare ikke hele tiden så får vi jo ikke hvile..
Men kan også være jeg bare har for meget krudt i røven..

Jeg fandt ud af for sent at Pennys havde åbent idag.. Ellers ville jeg lige have taget et smut derind.. Igår købte jeg en -Blazer i herremodel for at få et lidt oversize herre/feminint look, men måtte desværre erkende da jeg kom hjem at den er for stor.. Så den skal byttes.. Men det var 1½ time før de lukkede jeg fandt ud af det så det gør jeg bare i morgen når vi alligevel skal ind i byen, Tina skal på posthuset..

Nåh men ellers fik jeg jo købt lidt igår..




















































OMG jeg er da dårlig til at lægge billeder ind.. Nåh.. I får dem lige i kluntet format så..
Nederl(10Euro), blazer(30Euro) og brune sko(9Euro) fra Pennys
Frynsestøvler(nedsat fra 99- 45 Euro) som skal voldbruges når vejret bliver lidt varmere fra Topshop
Og halskæde fra en eller anden skrammelbutik..
Jeg købte jo lidt mere, men har ikke lige taget billeder af det.. Det er ikke så vigtige billige ting fra Pennys :D


Jo også er jeg jo lidt en sucker for serien One tree hill - Og ikke om jeg fandt den på tilbud til 40 Euro sat ned fra 55, altså sæson 4.. Så det har jeg brugt mine fødselsdagspenge for fra Vestervang.. Jeg takker ydmygt for gaven..
Også her idag hvor jeg bare har stenet på nettet fandt jeg sæson 5 på tilbud til 17.99£ Så den har jeg også bestilt, det ville være dumt andet.. Og til den bruger jeg så nogle af mine fødselsdagspenge fra Lolland.. Jeg takker ydmygt igen :D
Eeeelsker fødselsdagspenge..

Også fandt jeg denne her film... :O! Da jeg var helt lille og boede sammen med min mor så vi rigtig mange musicals.. Og jeg har set den her 1000 gange.. Også i alle de år der er gået har jeg glemt den, også stod den der på hylden.. Så hurra for gamle minder også snuppede jeg den...
Tror jeg skal se den i aften inden jeg lægger mig for dybt i sengen :D

Nåh der blev ikke så meget fortælling omkring hvad vi har lavet idag, men mere omkring hvad jeg har købt.. Fordi problemet er at vi faktisk ikke har lavet særlig meget idag.. Jo jeg har støvsuget.. Og Tina har vasket op og vasket tøj..
Vi har lige fået aftensmad.. Fyldte koteletter fra slagteren med pasta pesto og hvidløgsflute MMMMH så kan det da ikke blive mere lækkert.. NAMS...

I morgen går turen til centret igen.. En 8.00-15.00 vagt.. Eller nærmere til 13.00.. Der skal vi nemlig mødes med Declan og på Sightseen til to andre ungdomsfænglser.. De er bare for lidt hårdere kriminelle unge end dem vi har med at gøre.. Så det bliver sgu spændende nok..

Men ja det vil jeg ikke fortælle mere om før i morgen :P Ellers har jeg jo intet at skrive der..

Men jeg vil smutte igen.. See ya..

3 kommentarer:

  1. Flot jakke. :)

    - 'Hr. Kæreste'

    SvarSlet
  2. Synes du?
    Har fået den byttet til en midre størrelse så den ikke er så mega ved skuldrene..

    SvarSlet
  3. Syntes stilen er cool, ja.

    SvarSlet