torsdag den 5. marts 2009

Så for søren nu er det snart fredag igen..
Ugerne går alligevel rimelig hurtigt..

Nåh, men jeg har jo haft fri igen idag.. :D Og for at få lidt alene tid tog jeg ind til byen.. Har også gået i et par uger og tænkt på om jeg skulle tage til frisør og få gjort noget ved mig hår.. Nu hvor det bliver sommer og forår i lynende fart er det lidt træls HELE tiden at skulle farve min udgroning.. Så gik jeg forbi Salonerne Peter Mark og søreme om de ikke har 20 % på hårfarvning.. Så jeg har bestilt en tid til i morgen.. De er nemlig så proffesionelle at de farver ikke nye kunder før de har allergitestet dem.. Han sagde de kunne lave highlights i mig, men vil jo have hele håret farvet..
Så nu er jeg blevet testet for farveallergi for første gang i mit liv.. Og i morgen klokken 9 har jeg en tid, inden jeg skal på arbejde..

Og ellers tulede jeg bare rundt i byen et par timer.. Og udforskede.. Fandt en MASSE nye butikker :P Som jeg slet ikke vidste lå inde i byen.. Så det er jo nice nok.. Nogle af butikkerne er baer lidt mere til når jeg kommer hjem.. Det er jo ikke alt tøj jeg kan rende rundt i på arbejde så det er jo lidt dumt at investere i nu...

Ellers skal resten af aftenen bare stå på internet og film tror jeg..

OG Æggekage :P MUMS.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar