fredag den 6. marts 2009

Ihh jeg hader snot........
Og det bliver min næse bare ved med at producere.. TRÆLS.. Så nu sidder jeg med hele krydderen fyldt af vaseline og en næsespray i hånden..

Også for at det ikke skal være løgn gør øre og hals ondt.. :( Så jeg bliver hjemme fra arbejde i morgen, skal ikke smitte hele afdelingen, og vil gerne være hurtigt frisk igen..

Men ja jeg tog jo til frisør i morges.. Og hold da op en oplevelse.. Da de havde trukket min farve ud og skulle vaske det bliver jeg vist hen til vasken.. OGså bevæger stolen sgu sig.. Og lige pludselig ligger jeg ned :O Og ikke nok med at jeg ligger ned nærmest og får vasket hår.. Stolen har INDBYGGET massage ryste ting.. MmmmmmmmH... Så jeg var glad for at jeg skulle vaskes to gange hehe :D

Men resultatet blev faktisk fint nok.. Har i hvert fald kun fået gode kommentare.. Så nu er mit hår klar til sol og sommer og forår.. :D

Det skal dog igennem en gang til for at min udgroning kan følge med.. Men den tager vi om et par måneder... Så hvis DU lige skal til Irland så smut ind forbi en Peter Mark salon og få hele turen...
Også fik jeg 20% på farve så det var da dumt at lade være..

Her kommer lige to mørke billeder.. Mit hår er lidt lysere.. Lyset er bare ikke godt lige nu..


NU vil jeg gå i seng og se X-factor...... Eller rettere sagt jeg vil høre det fordi Dr's tv halløj virker ikke så godt.. :D

Goodbye...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar