onsdag den 4. marts 2009

SÅ... Jeg har lige læst den her... Eller startede sent igår aftes og er blevet færdig nu..

Min far stak den i hånden på mig inden jeg skulle rejse og sagde den skulle jeg læse.. Eller jeg skulle læse alle 3.. Så jeg tog 1'eren med herover og nu er den læst..
Også til anmeldelsen.. Altså.... Jeg synes den er god.. Den er spændende.. Synes dog i slutningen der faldt jeg lidt fra.. Der hvor han skal til at afsløre hele den der "Wennerström" affære.. Der tog jeg mig selv i at skimme lidt i det..
Så god krimi.. Men ikke fantastisk.. Synes derimod historien er god, og den måde den er skrevet på.. Så den er heller ikke helt dårlig.. Den har i hvert fald ikke afholdt mig fra at ville læse de to andre :D

Nåh.. Men ja det er faktisk hvad jeg har lavet idag.. Også sovet.. Og ædt..

Så der er egentlig ikke så meget mere at skrive.. I morgen har jeg også fri.. Jeg er blevet sendt ud af nogle tøser hjemme fra DK og undersøge muligheden for Leoflats.. (Leopardprikkede ballarinaer) Dem har vi i Pennys herovre, og tøserne kan umuligt leve uden :D Så jeg skal på jagt :)

Ellers glæder jeg mig bare stadig til det bliver d. 20 marts :D:D:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar