fredag den 6. marts 2009

Wuhuuu.. Nu er det fradag.. Også er der kun 14 dage til Hr. kæreste kommer..

Men FUCK for en lausy fredag at vågne op til...
Med snot i hele fjæset og en hals der føles som sandpapir..

Kunne godt mærke det igår aftes, men jeg havde bleget et par bukser så troede bare det var klorinen der var synderen.. Men så efter jeg havde nyst ca 10 gange inden jeg skulle sove, så kunne jeg godt tænke mig til der var noget galt..

Og øv, er bare vågnet flere gange i nat.. Så det bliver en lang dag idag kan jeg se på det hele..

Har aftenvagt fra 13.30-22.... Men de drikker heldigvis the hele tiden herovre, så det burde kunne lægge en dulmer på halsen.. Håber jeg.. Også har jeg ellers udstyret mig med tusind bluser og et halstørklæde...

Tror forkølelsen stammer fra i tirsdags.. Der havde jeg ballarinaer på, på arbejde.. Men da vi skulle hjem der pissede det ned, og jeg frøs helt vildt om tæerne, mens vi ventede på bussen.. Og fik aldrig helt varmen da vi kom hjem..

Nåh nok om min sygdom..

Ville bare lige lægge et visit fordi er nok for træt når jeg kommer hjem i aften.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar