mandag den 9. marts 2009

Uha hopper lige lidt af glæde.. Har lige fået sæson 5 af one tree hill ind af døren.. Til sølle 175 kroner PLUS porto fra UK... Derhjemme skulle jeg nok lige have givet 400 eller sådan noget.. NICE.....
Glæder mig til Hr. kæreste kommer med resten af mine sæsoner.. Så er der bare dømt marathon..

Nåh.. Men er ved at være frisk igen.. Eller... Jeg har i hvert fald været ude af sengen, fået et bad og i normalt tøj.. Det trængte jeg vidst til.. Også havde jeg jo lovet nogle tøser at sende nogle leopard flats til dem så måtte jo ind i byen.. Havde også noget tøj jeg skulle have byttet.. Også skulle jeg have nogle klenex at pudse næse i.. Den er helt ødelagt af toiletpapir..
Og det har resulteret i kæmpe forkølelsesår.. HADER det.....!
Hader også at hver gang jeg næsten snakker så drysser jeg snot ud af næsen.. GRRrr.. Nåh, men jeg skal i hvert fald på arbejde i morgen.. Idag var min normale fridag så det er fint nok...

Tjae, men ellers er der jo ikke sket så meget andet end jeg har tømt en toiletrulle for at pudse næse, ligget under min dyne og stenet film og været på nettet..
Og JO jeg har da noget der opløftede min dag igår.. Jeg har siden februar prøvet at se Paradise Hotel på nettet.. Og ja jeg ser Paradise.. Nåh.. Men den har altid hakket.. Og det første afsnit tog mig ikke mindre en 2 timer at se.. Hvor selve programmet faktisk kun varer 33 min..
Men igår prøvede jeg igen.. Og omkring klokken 00.00 der begyndte den faktisk at køre, og omkring 1.30 kunne jeg se et afsnit i ET STREG :O :O
Så jeg lå lige og stenede paradise, og fik set alle afsnit.. NICE..

Nåh jamen så lidt kan jeg så glæde mig over hehe:D

Der er ikke så meget andet at sige.. Såe.. Hygge hejsa herfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar