tirsdag den 10. marts 2009

Så for søren.. Jeg tror jeg har verdens bedste far.. Ja, det tror jeg faktisk..
Han har lige sagt ja til at køre Hr. kæreste til lufthavnen onsdag istedet for fredag :D Så Hr. kæreste kommer fra onsdag til mandag og besøger mig.. WUhuu...
HOpper snart ned af stolen af glæde.. Det bliver bare så nice..

Så i morgen skal jeg lige have fat i min unit manager og se med hvordan jeg skal arbejde, om jeg eventuelt kan tage nogle vagter i weekenden eller sådan noget..

Hoppe hoppe danse danse hehe:D

Også har jeg lige aftalt med min mor at vi skal et smut til London i Maj måned.. Bare lige fra fredag til søndag.. Vi har bestilt flybilletter og det hele, mangler bare at finde et godt centralt billigt hotel.. Hvis det da findes..

Nåh, men ellers har jeg været på dagarbejde idag 8-15.. Det gik stille og roligt.. Som det nu altid gør.. Jeg var også til vejledning hvor vi snakkede omkring min didaktiske opgave som jeg skal have lavet inden jeg forlader den long term stay unit.. Han gav mig nogle idéer og i morgen vi jeg prøve at snakke med min menthor omkring det.. Og høre om hun kan hjælpe mig lidt videre..
Lige indtil videre snakker vi teater/drama som aktivitet..

Ellers har jeg sgu ikke lavet andet end at sidde ved min computer.. Har siddet i næsten 5 timer og stykket den der London tur sammen med min mor via msn.. Pyhha.. Også er vi ikke engang nået til hotel endnu.. Ej det skal nok blive sjovt..

Jeg tror også snart jeg skal i seng.. I hvert fald ind og ligge og måske smække en film på.. Skal først møde klokken 12 i morgen så det er ikke så slemt.. En 12-22 vagt.. Skal jo have sparet et par timer op til påskeferien også.. Jeg mistedet jo lige en del fordi jeg har været syg..

Hmm ved ikke hvad jeg ellers lige skal sige til jer derude.. Ikke andet end at i må have en god tirsdag, onsdag eller hvad dag det nu er lige nu hvor netop DU læser med.. :P

Goodbye..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar