fredag den 13. marts 2009

Så for søren.. Så blev det fredag aften og jeg sidder bare her..
Dem fra arbejde og Tina er taget ned på en pub der hedder Porter House.. Jeg skal bare arbejde i morge, og er i forvejen rigtig smadret, så jeg sagde det måtte blive en anden god gang..

Havde også tænkt mig at få en lille lur efter arbejde, men NIKSEN. Har simpelthen formået at sidde at sove/blunde i sækkestolen på institutionen idag, mens jeg sad og læste..

Men sådan skulle det ikke gå. For et par dage siden fik vi et brev ind af døren omkring noget elektrisitet.. Enten skulle vi oprette en direct debit, som er en slags PBS herovre, eller også skulle vi betale 300 EUro inden 10 dage.. :O Og lige pludselig er tiden løbet fraos, og de ti dage er gået i morgen.. Så jeg ringer ind og hører omkring det med direct debit, og det kan vi ikke fordi vi ikke har en irsk konto. Men hun foreslog at vi oprettede en.. NEJ TAK! Så vi gik over til at betale sure 300 euro i depositum, jeg skulle bare tage ind på posthuset.. Tænkte bare FUUUCK mand.. Tina havde kæmpe hovedpine så jeg pakkede mine ting og mig selv sammen og begav mig op til bussen...

Da jeg så kommer ind i byen hæver jeg penge på mit kort, og da jeg skal hæve på Tinas siger den at koden er forkert. Nåh jeg tænker at de måske tager kort på posthuset.. Så jeg stiller mig i kø, også fortæller ham manden mig at jeg kan ikke bruge det kort, og at jeg kan ringe til deres kundeservice(el-firmaet) og betale over telefonen.. FUUUUUCK tænker jeg bare..
Så står jeg her inde i byen for ingenting.. Nåh jeg ringer til Tina og hører omkring hendes kode fordi vi kan jo godt betale kontant.. (Jeg kan bare ikke hæve mere en 260 Euro på mit kort) Men hun er helt blank omkring koden så jeg beslutter mig for at tage hjem igen, og ringe til dem og tage den over telefonen..

Da jeg kommer hjem ringer jeg op, og kommer igennem mindst 7 af de der - press 1 if.. press 3 if... bla bla... For at få at vide at jeg IKKE kan betale over telefonen.. OMG altså.. Så hun fortæller hun sender et eller andet kort til os, også skal vi gå ned på posthuset med det og betale de 300 Euro.. Også prøvede jeg også at forklare hende at vi jo senest skulle betale idag.. Men det skulle jeg ikke bekymre mig om..

Så jeg er så blevet SÅ meget klogere.. Eller noget.. Jeg ved stadig ikke helt hvad de har gang i.. Så vi venter spændt på brev..

+ at nu havde jeg jo hævet for mange penge aRG... Men Tina overtog dem og betaler så med hendes kort.. Dejligt..

Men ja, ellers har jeg jo bare været sådan lidt rumvæsenagtig idag fordi jeg har været så træt.. Jeg skal heldigvis først møde klokken 13.30 i morgen.. Så jeg kan få mig noget søvn og vågne op stille og roligt..

Lige nu sidder jeg bare og høre musik og venter på x-factor bliver lagt på nettet.. Har også lige nogle afsnit af paradise jeg er bagud med.. OOOOgg jeg har da også lige min bog jeg købte igår.. The girl who played with fire... Uhhhhhhh..

Ellers tæller jeg også bare dage til Hr. kæreste kommer.. Det bliver bare så rart.. Tina og jeg er så afhængige af hinanden på en måde, altså hvis man skal snakke dansk eller arbejde eller noget så er vi kun os to.. Så bliver bare dejligt man kan samtale med en helt 3 person.. :D

Nåh jeg vil smutte.. Og se om xfactor virker :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar