torsdag den 12. marts 2009

ENDELIG!!

Efter at have prøvet at logge ind i 5 minutter skete det egentlig..

Årh.. Har så meget jeg gerne vil skrive jeg er bare SÅ træt så orker bare næsten ikke.. Så jeg vil næsten hellere gemme den til i morgen..

Har bare sumpet rundt idag.. Igår var jeg på vagt i 10 timer til klokken 22 også op tidligt til vagt klokken 8 i morges også ind i byen efter arbejde også var jeg endelig hjemme og kunne slappe af klokken 18.. Så lige nu venter jeg bare på at Tina kommer hjem.. Vi har stadig kun en nøgle så vi bliver nødt til at dele og lukke hinanden ind og ud ... Men når hun er kommet er det også bare ind i seng og stene en film til jeg falder hen.. Skal op igen på arbejde klokken 8 i morgen tidlig.. Også har jeg fået ekstra vagter i weekenden fordi hr. kæreste kommer i min arbejdsweekend..

Men alt for at have fri og nyde de 5 dage sammen med ham.. Jeg har også lånt bogen lonely planet hvor jeg har fået streget ud hvad vi skal tage ud og se på.. Så vi har masser at se til hehe.. Self alt efter hvad vi lige kan overskue..

Idag har egentlig været stille og roligt.. Der har været en dreng i retten, og to drenge har haft dårlig opførsel så de var taget ud af gruppen.. Så der var sådan en dejlig stemning.. Stille og roligt.. Eller ja så stille og rolige de nu kan blive.. Men det var nu rart at se, men også underligt at bare fordi man tager 3 drenge ud så er der bedre stemning - Stof til eftertanke?

Jeg er igang med at læse bogen - Understanding ADHD og den er faktisk rigtig god.. Den beskriver rigtig godt og er også en håndbog til forældre om hvordan man kan håndtere ADHD.. Det er den jeg gerne vil skrive lidt mere om, sammenlagt nogle flere af mine pædagogiske undreting... :P Det bliver bare ikke lige idag.. Gider ikke gøre noget halvt..

Jeg var også inde i en boghandel inde i byen idag.. Jeg har købt Stieg Larssons bog nummer 2 - The girl who played with fire.. Det er alligevel udfordrene at læse på engelsk, men så kan det være det ikke kun tager mig en dag at komme igennem sådan en bog.. Så den har jeg tænkt mig at gå i krig med.. Jeg købte også to andre chicklit bøger, når jeg er træt af krimi og faglitteratur..


Nåh, men det blev lidt lang alligevel men ville lige give livstegn fra mig, der er alligevel en del der følger med derude..

Nu vil jeg sige godnat... :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar