lørdag den 28. februar 2009

Øjj det er hårdt at shoppe.. Er du gaaaal vi er bare færdige.. Vi har været i Blanchardstown shoppingcenter.. Og nøøøøj det er godt :D Masser af fine butikker til enhver smag.. Så vi fik rigtig mange timer til at gå der...
Smider flash af tingene i morgen, mit kamera er til opladning..

Men vi var igen i Pennys og det er utroligt at man bliver overrasket over hvor billigt det er.. Det er dejligt når man kun har skrabne SU penge.. :)
Fandt også mine længe ventede frynsestøvler i Topshop.. Lige pludselig da jeg egentlig havde givet op så var de DER.. Og endda sat ned fra 99 Euro til 45.. Så kunne jeg ikke sige nej.. Så de skal bare bruges meget til sommer også, på de dage det ikke er helt sandal vejr.. Hvilket jo næsten er ALLE dage med den ikke eksisterende sommer..

MEN se hvad vi fandt igår - - - :D:D





Udsprungne påskeliljer :D:D Så er det da snart forår.. I skal bare lige se bort fra at det ser mørkt ud i vejret bag blomsterne heh..






Nåh jamen.. Der er jo egentlig ikke sket så meget andet end vi har været ude og shoppe og når jeg ikke lige kan lægge billeder ind er det jo ikke sjovt :) Så det venter jeg med at fortælle om..


Så jeg smutter igen.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar