tirsdag den 24. februar 2009

Nåh jeg må hellere lige give livstegn fra mig herinde :D
Lever endnu.. Har bare haft fri søndag og igår, og synes ikke rigtig vi har lavet noget spændende.. Jeg tog ind til city centre igår og kiggede lidt rundt og ellers har vi bare stenet film :)

Idag har vi haft en 12-22 vagt.. En rigtig shitty dag synes jeg.. Endte med at stå og tude og ikke kunne forklare ordentlig hvad der var galt.. Fordi ALT var bare galt..


Der har været problemer med vores arbejdstimer herovre.. Fordi det er meningen at mig og Tina skal have de samme vagter, så ingen af os skal gå alene hjem, eller være alene hjemme.. Men de to afdelinger har ikke samme skift med personalet.. Så intet passer sammen.. Så i sidste uge snakkede jeg med Declan om at hvis vi bare begge to fulgte Tina's skema de første 3 måneder så følger vi mit de sidste 3.. OGså fordi det er vigtere at følge en bestemt person i Tinas afdeling end det er i min.. Men nu er det åbenbart ikke i orden, og de kommer med alle mulige løsninger og intet virker..

Så til vejledning spurgte jeg igen Declan om det ikke var i orden jeg fulgte Tinas arbejdsplan, hvor han svarede "jo, så længe du er glad, og er du glad ved at følge samme dage som Tina så er det det vi gør"
Men efter vejledning hev afdelingslederen mig til side og sagde jeg skulle følge Linda fra min afdeling.. Og gav mig hendes arbejdstider.. JEg prøvede at forklare ham hvad jeg havde snakket med Declan om, men det var ligesom om vi snakkede forbi hinanden..

Også fordi vi er 4 studenter på en vagt her idag så blev jeg helt lost og endte med at stå på afdelingen alene og ikke vide hvor jeg skulle være.. Jeg fik at vide jeg bare kunne sætte mig og læse lidt, og det gjorde jeg så.. Men så kommer en af de andre og siger at jeg ikke skal sidde og læse, men istedet for være sammen med drengene "TALK to them" sagde hun.. Men der var to drenge, og de spillede playstation.. Men fair nok jeg satte mig ind til dem også sad vi der til aftensmaden..

Og inden jeg når at sætte mig med min mad får jeg at vide jeg liiige skal hente 3 tallerkner mad og køre det hen på afdelingen fordi der er to pædagoger der har et "issue" med en dreng, og han må ikke komme til aftensmad..


Da jeg så når min pause og min afdelingsleder kommer forbi og spørger "How are you" Så kunne jeg bare ikke mere.. Synes bare det hele var noget bæ.. Og ikke nok med det så synes jeg i den situation det var svært at udtrykke hvordan jeg havde det på engelsk..


Men han lyttede heldigvis og sagde han skulle nok få styr på det, også snakke endnu engang med Declan så vi fandt en løsning..


Så nu sidder jeg her, stadig lidt forvirret fordi min arbejdsplan er stadig ikke lavet så, også er jeg træt og har ondt i hovedet.. Jeg har fri i morgen så får lige tid til at sunde mig inden jeg skal derhen igen..

Har også snakket med Tina og er heller ikke ked af det mere, tror bare lige jeg blev overvældet af det hele.. Også min manglende evne til at sige "STOP" Men det er jo bare noget jeg skal arbejde med.. :)


Det blev lidt negativt idag, men det hele kan jo ikke bare være rosenrødt.. Nu vil jeg nyde jeg ligger under dynen og snart er i drømmeland..

Godnat til jer derude :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar