onsdag den 25. februar 2009







Flash af mine nyindkøbte sager :D

Nederdel fra H&M

Modeblade så jeg har lidt og læse i - Vouge, Elle og Strella

Også noget neglegøgl.. Mine negle er bare elendige herovre.. Så har fundet en styrkende neglelak + en neglefil.. :D Også en pincet, min egen er gået i stykker..


Men lige en anmeldelse af Charlestown shoppingcenter.. Altså.. Ikke så meget at råbe hurra for.. De har en frisør jeg godt kunne finde på at bruge tror jeg.. Og ellers en Saint Tropez tøjbutik.. Det er et lille center så det er nok ikke der jeg vil gå hen når der skal storshoppes :D


Vi har fået anbefalet Thomas Brown shoppingcentret.. Vi ved bare ikke helt hvor det ligger henne.. Og ellers har vi jo ikke fået set alle butikkerne i Dublin endnu :D


Nåh det var vidst nok blogging for idag..

I morgen skal jeg møde 9.30. Er lidt spændt på at se hvad der sker fordi der er et årligt personalemøde i morgen, og nogen siger jeg skal med og andre synes ikke studerende skal være med.. Så det finder jeg ud af når jeg møder i morgen..
Forvirrende.. JA tak....

Tina har snakket med Declan idag på mine vegne om at det bare ikke var i orden at have sådan en dag som jeg havde igår.. Men det skulle nok blive bedre...

Nu vil jeg sige farvel.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar