onsdag den 25. februar 2009

Hmm jeg hader lidt blogspot og overvejer at finde et andet sted at skrive min blog...

Hver gang jeg laver et nyt indlæg til jer derude så kan jeg ikke selv se det.. Så det ser ud som om jeg slet ikke har lavet noget.. Det er da træls.. Også kan jeg ligepludselig ikke skrive mellem billederne mere... HMM.....

Men ellers så ligger jeg bare i sengen endnu :D Det er nu dejligt.. HAr lige været ud og riste mig et stykke toast og spist en banan..

Ellers så skal jeg et smut op i Charlestown centret som ligger 15 min på gåben herfra.. Det skal jo lige tjekkes ud for butikker.. Tina har fri klokken 15 så hun mødes med mig deroppe..

Var også inde i Dublin i mandags og der fandt jeg en sød hippie agtig nederdel, som skal bruges til mine gladiator sandaler.. Som skal VOLD bruges til sommer... Hvis den altså kommer i år.. Flasher ikke lige nu, fordi gider ikke rejse mig :) hehe..

Men ellers så tror jeg ikke der sker så meget andet idag.. Har leget lidt med farverne på bloggen.. Tænkte at der skulle ske noget nyt... Men jeg kan jo sjovt nok ikke selv se ændringerne fordi det er en skod blog det her..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar