torsdag den 26. februar 2009

Wuhuuu, der blev serveret Pasta med kødsovs på institutionen idag.. MUMS.. Altså lige bortset fra at halvdelen af pasterne fra hårde... Men hvad faen.. Det kunne spises.. Og kan stadig smage hvidløgen for det ikke skal være løgn..

Nåh men velkommen til et nyt layout.. Hr. kæreste kedede sig lige og fik til opgave og gøre bloggen frisk og letlæselig :D Jeg er tilfreds med resultatet..

Ellers har dagen idag bare været stille og rolig.. Der har været årligt personalemøde idag. Jeps du læste rigtigt ÅRLIGT.. Det er lidt underligt synes jeg, men sådan er det her.. Der blev diskuteret og vedtaget hvidt og bredt.. Men meget rart at være med som lytter, fordi man også får en fornemmelse af hvilke regler der er og få et større indblik i hvordan afdelingen hænger sammen..
Så fra 9.30 - 16 sad vi bare der og lyttede, kun afbrudt af frokosten og en enkelt rygepause til de trængende..


En ting Tina og jeg har lagt MEGET mærke til herovre er deres udtale af Th... Altså fordi. Dengang da jeg startede med min første engelsktime, der fik jeg STRENGT at vide at når man f.eks skulle udtale tallet 3 måtte det ikke lyde som udtalen af "træ" Altså Three og ikke Tree...
MEN DET GØR DE HEROVRE.. Og de siger Tought istedet for Thougt, og Tanks istedet for Thanks og Tink istedet for Think.. Hvis i kan følge mig..
Det er BRUD på reglerne.. Og det gør det faktisk pisse svært at forstå hvad de siger nogengange..

Men det griner vi nu bare lidt af og gør grin med herhjemme.. Men altså alligevel synes jeg det er underligt..


Ellers sker der ikke noget.. Jeg fik fri klokken 16, fik et lift hjem også kunne jeg ellers bare vente på at Tina fik fri 22.00 Selvom jeg havde bedt om at have samme aftenvagt som Tina, fordi jeg ikke er helt tryg ved at sidde alene i vores lejlighed.. Den er på nederste etage og med STORE vinduer.. Er jo lidt en kylling.. Men der skulle gerne blive lavet om på min arbejdsplan i næste uge. I morgen arbejder vi sammen så det er bare perfekt og det er endda en morgenvagt så vi har tidlig weekend..

Gad nu godt at bruge min weekend sammen med hr. kæreste.. Tanken har også strejfet mig at bestille en billet til ham, den er bare så skide dyr i denne weekend, at jeg droppede idéen.. Savner ham bare.. :'( Faktisk.........
Men så er det godt der er 22 dage til han kommer og besøger mig.. :D


Ellers tror jeg at jeg vil til at slukke og gå i seng.. Jeg skal tidligt op i morgen så vi kan komme med bussen..

But TANKS for today... Bye...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar