fredag den 13. februar 2009

Jeg er godt nok træt idag... GAAAB.. Sad også og sov i bussen på vej hjem fra byen..

Nåh.. Men VI HAR FÅET LEJLIGHED /danse danse danse.. Hehe..

I morgen klokken 14.00 kan vi flytte ind. Vi skal bare lige have 2000 Euro med KATCHING siger jeg bare.. Dem har vi dog ikke helt skaffet :( Vi havde fri idag klokken 15 og da vi overhovedet nåede ind til byen var klokken lige slået 16 og banken havde lukket.. Og i automaterne kan vi kun hæve 220 Euro pr gang + 30 kroner i gebyr så det droppede vi.. Vi har hævet 220 også ringer vi til hende i morgen og forklarer, hun kan jo få dem mandag når vi har været i banken.
Men ja lejligheden er bare super flot der skal også nok komme billeder når vi når så langt. Den er bare lidt pebret 1000 Euro i måneden for en 3 værelses. Men det fåes åbenbart ikke billigere.. Men kvarteret er til gengæld også super fint..

Ellers har vi været inde i byen idag og købe dyne og hovedpude og sengetøj det var der ikke. Der er heller ikke noget fjernsyn, så det bliver over computeren det skal ses. Det er der jo bare ikke meget socialt i synes vi nu nok..

Selvom at nettv'et er pænt langsomt i hvert fald tv3s.. Sidste dag brugte jeg TO TIMER på at se 36 minutter af Paradise Hotel.. Var lige ved at gå til af dårlig tålmodighed.. Og alligevel sidder jeg og prøver at se det igen :P Hehe..
Sidder bare og venter på x factor skal komme på nettet.

Ellers har jeg ikke lavet så meget idag.. Spist 200 gram laks med rugbrød til (JAAAAAH vi fandt rugbrød i Lidl) Dejligt med noget ordenligt mad.. Idag til frokost var der fish and chips med karry sovs eller fried chicken.. Der var også noget salat, men det er sådan noget pynte noget man jo ikke bliver særlig mæt af.. Vi glæder os begge to meget til selv at kunne lave mad.. UDEN friture og alt muligt gøgl..

Vi har også tænkt på at undersøge mulighederne for at leje cykler herovre.. Der hvor vi flytter ud skulle ikke ligge så langt fra institutionen, men alligevel rimelig langt på gåben.. Så når vi engang er blevet lidt mere kendt med stedet så skal det i hvert fald undersøges..

Ellers har jeg ikke så meget at sige.. Jo det er jo Valentines Day i morgen. Og de går da HELT amok herovre.. Kantinen var fyldt med balloner og hjerter og vi fik chokolade og sodavand til maden.. Og inde i byen var butikkerne også på spring med denne underlige tradition.. Det er nu lidt skægt at se i forhol til DK som SLET ikke går op i det..

Nu vil jeg slutte og vente på x factor også skal jeg bare sove så jeg er klar til at flytte i morgen :D YEAH.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar