tirsdag den 10. februar 2009

Ihh nu sidder jeg her igen og fryser..
Vil saa gerne have internet til min egen computer saa jeg kan bruge den under dynen.. Og saa jeg kan skrive de tre bogstaver jeg mangler :D

Hmm idag var min forste aftenvagt.. Egentlig ikke saa anderledes synes jeg.. Der er en masse personale og 8 unger der render rundt og raaber.. Stojniveauet er rigtig hojt herovre.. Jeg er igang med et lille eksperiment.. Jeg gaar kun med 1 horeapparat fordi ellers saa faar jeg bare daarligere horelse hehe.. Men det gaar faktisk fint nok.. De unge ved ogsaa jeg bruger det saa de er sode til at gentage.. Men for det meste er det ikke fordi jeg ikke kan hore dem, men simpelthen fordi de snakker saa hurtigt.. Men der var en sjov episode idag hehe..
De ville se min "thing" i oret ogsaa tog jeg den ud.. En af drengene laenede sig forover og sagde HELLO ned i apparatet.. Han ved ikke helt hvordan det fungere tror jeg :) Og det grinte vi lidt af..

Senere paa aftenen da Tina var ovre paa afdelingen kom en af drengen hen og sagde "jeg elsker dig" paa dansk.. Og bagved stod der en paedagog og var faerdig af grin.. Han vidste ikke selv hvad det betod.. Saa han blev helt rod i hovedet da vi fortalte hvad han lige havde sagt :)

Ej saa det har vaeret en sjov dag..

I morgen skal vi ud og lede efter lejlighed.. Haaber vi findet noget der er godt og billigt.. Og maaske med internet.. Savner lidt min netbank saa jeg kan finde ud af hvor mange penge jeg har :D

Naah det er vidst det skriveri det bliver til idag.. See ya..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar