mandag den 9. februar 2009

FUUUUCK det er koldt.. Det er jo helt vildt.. Brrrrrr...


Naah.. Jeg kom ikke herind igaar fordi det er simpethen saa koldt hernede i computerrummet.. Men der er ikke sket saa meget.. Vi var inde og se bodies udstillingen igaar, lidt creepy men fin nok.. Paent mange mennesker maa jeg sige..

Ellers tog vi bare hjem og slappede af..


Idag har vi vaeret pa vagt fra 8-15.. Faktisk en god dag.. Skulle folge en der hedder Paddy og han forklarede mig omkring nogle af de skriftlige ting de laver om dagen. Drengene er jo i skole.. Ogsaa igen.. Maden... Den er da lidt ringe.. Men idag er forste dag de har serveret andet end kartoffelmos.. Drengene kaldte det last week dinner.. En blanding af alt muligt.. Hehe.. Vi provede ogsaa deres brunch igaar.. Ad siger jeg bare.. Det var nogle underlige aeg, med polser(maerkelige polser) noget sort pudding og bacon, som ikke engang var sprodt.. Ogsaa ristet toast.. Hmmm.. De har en maerkelig madkultur..


Idag efter arbejde skulle vi ud og se paa en lejlighed.. Vi var dog lidt i tvivl omkring tiden fordi de har nogle maerkelige maader at sige tiden paa herovre.. Hvis de siger half 11 er det halv tolv.. Og derfor var der self ogsaa en misforstaaelse med boligselskabet.. Saa vi kom en time for tidligt.. Saa vi besluttede os for at udforske det hele lidt.. Hmm det skulle vi IKKE have gjort.. Vi ville skyde genvej tilbage til lejlighederne og vi for vild.. Ogsaa kom vi ind i et ret creepy kvarter.. Og kom 10-15 min for sent.. Og der var ikke nogen..
Da vi saa skuffende kom hjem igen og spiste aftensmad ringede min telefon og det var boligdamen, som fortalte at lejeren havde ikke afleveret noglen saa hun var kort igen.. Om vi kunne aftale en ny tid naar hun fik noglen.. Saa onsdag half 3 skal vi modes.. Vi skal saa lige finde ud af om det er 14.30 eller hvad det er...


Saa i morgen skal vi arbejde 12.30-22.00 saa det bliver en spaendene dag.. Forste aftenvagt..

En ting der undre mig herovre( og vi som paedagogstuderende SKAL jo undre os hele tiden) det er at naesten alle drengene paa min afdeling har diagnosen ADHD.. Jeg tror simpelthen ikke paa det er et tilfaelde.. OG synes da at det er lidt at "misbruge" diagnosen paa en eller anden maade.. Bare fordi de er her saa har de ogsaa ADHD.. MEn naar jeg har vejledertime saa maa jeg se om jeg kan snakke med Declan om det.. Eller bare fortaelle min undring :) Kan jo vaere det bare er saadan.. Selvom det da ville vaere noget af et tilfaelde synes jeg..

Naah nok undring og alt muligt for idag.. Nu vil jeg op i sengen og varme mig.. (Hvis varmen virker)

/Over and OUT.../

Ingen kommentarer:

Send en kommentar