fredag den 13. februar 2009

Ihh fucker også.. Starter lige med lidt brok.. Da jeg skulle ringe rundt efter lejligheder i dag tog jeg mit høreapparat ud, og lagde det i skødet.. Og da jeg skulle have det i igen var det VÆK!! Så da vi rystede min taske og sådan faldt det ned på gulvet og nu er lyden bare væk.. Og det var ellers det gode af dem  Det andet er mit nye apparat, men det er lavet af noget andet materiale så det er bare slet ikke det samme.. ØV altså.. Nåh må vel se at få det andet sendt hjem til DK så det kan blive repareret.

I dag har været stille roligt.. Mødte ind klokken 12.00 Og det var jo tæt på frokost. Efter frokost var der handovermeeting også skulle Tina og jeg til Supervision med Declan. Jeg skulle lige snakke med ham omkring min arbejdsplan fordi mig og Tina har fået helt forskellige vagter og det var ikke meningen, da ingen af os skulle gå hjem fra arbejde alene. Eller det gør ikke Tina så meget, men det tør jeg altså ikke. Så jeg ser helst at jeg er på samme aftenvagter som Tina. Men det var også helt i orden og det får jeg svar på senere. Også har jeg fået en uge fri i Marts til at Hr. kæreste kan komme over på besøg /indsæt selv dansende glæde smiley.
Nåh, men supervision varede lige til spisetid og derefter så skulle nogle af drengene over i hallen og svømme og spinde. Jeg tog over i deres poolrum med en pædagog og en dreng, og vi fik bare LAMMETÆV af ham drengen i pool.. Og det var egentlig den aften.. Til sengetid fik jeg til opgave at låse drengene ud en efter en og sige de skulle gå ud på badeværelset og børste tænder. Det var jeg lidt nervøs for, fordi jeg har hørt noget om at de ikke rigtig vil høre efter studerende. Men det gik faktisk fint. Bare lidt underligt at låse dem inde på værelset bagefter. Da jeg spurgte om jeg skulle låse dem inde bagefter sagde ham den ene ” Yes. Did you locked them in?” Det grinte vi lidt af fordi det lyder jo som om det er dyr i bur vi skal låse inde..

Har stadig ikke helt set det ”onde” i drengene. Jeg har fået et godt førstehåndsindtryk og de fleste drenge er faktisk ret høflige. De er søde til at gentage når man ikke lige får det hele med. De har jo forskellige accenter som er svære at forstå. Og når vi skal spise så spørger de altid om de ikke skal tage noget vand med ned til en eller servietter og kniv og gaffel. Men det er jo heller ikke grov kriminalitet de har lavet.. I mine øjne altså. Det er bare lidt drengestreger, nogle af dem self. Vi har da en eller to som har flere sager bag sig, men noget af det er altså bare drengestreger. Men det kan være når jeg får læst nogle af drengenes filer at jeg får et andet indtryk.
Hmm det var vidst det for i dag tror jeg.. I morgen skal vi ud og se to lejligheder.. Så vi krydser fingre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar