lørdag den 25. april 2009

Så for søren..

Da Tina og hendes to følgesvende kom hjem fra byen idag spurgte de om jeg ikke ville med en tur på Pubben Porter House.. Så det takkede jeg ja til, og tog fint tøj på også afsted..
Vi fik lidt at spise og udforsket deres drinks, også tog vi den sidste bus hjem her for lidt siden..
Det var nu meget hyggeligt..

Det er bare sjovt at se deres bykultur herovre.. Her går man jo super tidligt i byen også tager man tidligt hjem.. Så da vi kom var der faktisk ret godt fyldt, også omkring klokken 22 der var der bare proppet, og da vi gik hen mod bussen omkring 22.50 der var der begyndt at tynde lidt ud i folket derinde.. Altså der var stadig mange mennesker men ikke så mange som tidligere på aftenen..

Så det var en god aften.. Det er lidt sjovere end bare at være selv hjemme i hvert fald.. Og Porter House er i hvert fald et sted jeg godt kunne komme igen.. Rigtig hyggeligt, god mad og god stemning..

Nåh, men nu vil jeg smutte ind i min seng, er helt træt i hovedet.. I morgen tager de andre til Blanchardstown.. Jeg tror bare det er bedst jeg bliver hjemme, pengene er SLET ikke til at tage nogen steder.. Også er det jo ikke sjovt :) Bare busturen derud er også lidt pebret, eller nu har jeg jo et lille fint buskort, men så mister jeg en dag på det som jeg egentlig skal bruge i næste uge på arbejde, så jeg bliver hjemme og holder hygge søndag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar