tirsdag den 21. april 2009

FRIDAG!!! Årh det er bare dejligt.. Selvom tiden den bare snøvler sig afsted og jeg er mere træt nu end da jeg stod op, er det bare dejligt at slappe af i hovedet..
Har trukket dynen, pude og computer med ind i vores stue og lagt mig på sofaen og set serier.. Det minder da bare lidt om hjemlig hygge..
Det er den anden ting der bare er træls ved at have fri.. Så savner du det derhjemme endnu mere....

Igår var jeg til vejledning og det gik faktisk fint nok.. Tina og jeg har snakket om at tage fra Irland 14 dage før, fordi vi betaler husleje fra d. 15 til d. 15 så hvis vi rejser fra Dublin før d. 15 Juli sparer vi lige 7500 kroner i husleje.. Så det skulle jeg jo lige snakke med Declan om.. Og overraskende nok sagde han at det var i orden med ham, hvis det var i orden med vores skole.. Vi kunne endda bo et par dage på de værelser hvor vi tilbragte den første uge.. Så lige nu ser det ud som om vi kan komme hjem lidt før.. Det kunne bare være dejligt.. At komme hjem og lige falde til før at skolen og hverdagen starter igen..

Vi snakkede også om at jeg skal flytte afdeling snart. Jeg forklarede jeg synes det var synd at jeg skulle smutte nu fordi jeg følte det gik meget bedre.. Så han sagde jeg bare kunne tage et par uger mere i min afdeling.. I den anden afdeling er mit eneste mål at følge en assesment og det tager 28 dage.. Så er der jo 2 måneder derovre hvor jeg bare skal lave ingenting.. Så det passer mig fint at jeg får lidt ekstra tid i min afdeling.

Vi er også mod slutningen af den 3 månede herovre.. Selvom tiden går langsomt nogen gange så går den i det store og hele ret hurtigt.. Håber også bare Maj måned den flyver afsted.. I midten af Maj skal jeg til London på weekend tur med min mor, det bliver super.. Jeg har altid ønsket at se London, og det er også et stykke tid siden jeg har set min mor så den weekend ser jeg frem til..

Nåh, jeg må hellere slæbe mig ud i bad og op og handle ind til aftensmad og i det hele taget bare ud og gå en lille tur og få frisk luft.. Det siges jo at være sundt :P HEhe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar