lørdag den 25. april 2009

ÅRRRH SNÅRT SNART VORES OVERBOERE IHJEL.. Seriøst.....
De larmer bare hele tiden.. Da vi først flyttede ind troede vi bare det var børnene, men det kan sgu ikke være børnene der bliver ved fra klokken 10 om morgenen til klokken 23-24 om AFTENEN... Og nogen gange får man helt chok fordi der bare kommer et mega bump.. Grrrr.....

Nåh, men ellers er det jo blevet lørdag.. Det startede med jeg stod op fordi det larmede helt vildt, også tog Tina og fellows afsted ind til byen.. Og det gjorde jeg også lidt efter.. OGså startede det jo self med at regne.. TRÆLS.. Og lige nu i dette øjeblik hvor jeg skriver så skinner solen helt vildt.. Så jeg skulle have ventet et par timer med at tage derned så havde jeg undgået det..

Men ja det er nu ikke så sjovt at tulre rundt nede i byen alene, men fik da handlet lidt ind til aftensmad også fandt jeg vidst også en kjole..

Igår fik jeg mig nosset sammen til at se twillight.. Der er jo kæmpe hype omkring den så den skulle jo ses.. En ½ time inde i filmen synes jeg godt nok den var lidt mærkeligt, og kunne heller ikke helt bestemme mig for hvad jeg synes om den da den var slut.. Men idag efter jeg lige har tygget lidt på det hele så synes jeg faktisk den var okay god, tror i hvert fald lige jeg skal se den en gang til før jeg bestemmer mig helt..
Men ville faktisk hellere læse bøgerne.. Tror de er 100 gange bedre..
Jeg har bare lige den sidste bog i millenium serien jeg skal have læst først, skal jo lige se hvad der sker med Salander og hendes far og ja det hele :D Kan være jeg skal begynde på den idag..
Fik også set Madagaskar 2 igår.. Den er faktisk god nok af en 2'er at være.. Så thumbs up for den..

Og ja det er det jeg bruger min friweekend til :P Se film og læse bøger, og shoppe lidt..

Glæder mig til at komme ind i Maj måned, der kommer til at ske lidt mere..

Men herovre kan man godt se at det er begyndt at blive forår.. Det regner helt vildt, men det gør også at træerne og græsset er HELT grønt.. Sådan rigtig lysegrønt.. Det ser vildt lækkert ud.. Og det er heller ikke fordi det er super koldt.. Det er bare overskyet med regn.. Lige bortset fra nu hvor solen titter lidt frem..

Nåh, jeg tror jeg vil sætte musik på og begynde at læse i min bog..

Hygge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar