lørdag den 21. februar 2009

Uha en dag.. Den startede lidt skidt med at stod i et kvarter uden for lågen ind til centret og ventede på at komme ind.. De er ikke så meget personale i weekenden. Og da Tina og jeg ikke længere bor på institutionen har vi ikke en nøgle mere, og det er bare ØV..

Jeg skulle møde klokken 12 idag, så jeg kom lige til brunch.. Men hmm synes nu stadig det er ulækkert.. HVOR ER ALLE FIBRENE HENNE?? Min mave går amok snart.. Nåh tilbage til brunch... Flute, æg, bacon, pølser, baked beans OG BLODBØLSE!! :/ OGså skar de lige flutsene op og puttede ALT ind i, altså ALT... pølse, blodpølse, baked beans ALT simpelthen, også lidt smør i også velbekommen.. Også MASSER af the til..

Hmm underlig madkultur.. Det er jo som om de slet ikke kender god mad..


Nåh, men efter maden skulle 3 af drengene ud og kører, de skulle ud i skoven og få brændt noget krudt af.. Først der tænkte jeg ARG skovtur er ikke lige mig.. Men så tænkte jeg "hvad faaaen det handler jo om at flytte sine grænser lidt" Så jeg tog med.. Og FUCK siger jeg bare..

Vi kørte i 1½ time, havde et lille spisestop på en "tank" shop også landede vi på en bakketop af en skov.. OGså var det bare med at få det lange ben foran.. Havde da heldigvis taget mine converse sneakers på, så havde da nogenlunde fornuftigt fodtøj på..

Så efter en 10 min tid står vi nedenfor en kæmpe bakke.. Og den skal vi self op af..
Troede jeg skulle dø.. Det havde jeg godt nok ikke lige kondi til.. Hvis jeg frøs da jeg kom derud ja så fik jeg da varmen..
Men det sjove var at se hvordan det blev grønnere og grønnere i skoven jo højere op man kom.. Og da vi endelig nåede toppen og kiggede ud, skulle vi jo ned igen.. Oh holy lord (som de plejer at sige heh)

Så da vi kom ned til bilen igen skulle vi lige på et stop mere. ENDNU en bakke!!!!!
Så op igen.. Ihh mine lægmuskler syrede.. Det gør de forresten stadigvæk, mens jeg ligger og skriver det her i min seng.
Men for enden af den her bakketop var der nogle gamle grave af en art.. Over 500 tusinde år gammel...

Så gik turen hjem.. Vi holdte lige inde i en lille by og fik noget aftensmad.. Igen frituremad.. Også lægger de der chips i en papirspose, også hælder de bare salt i og vingar, også værsågod.. De er ikke engang sprøde eller noget, bare smattede og klumpede sammen :/ Igen må jeg gentage mig, mærkelig madkultur..


Nåh vi lå alle og småsov i bilen på vej hjem med røde kinder og vind i håret. Og vi ankom til skolen igen klokken 18...

Resten af aftenen forløb stille og roligt, de spillede fodbold udenfor mod den anden afdeling også gik tiden jo hurtigt.. Så var det sengetid og de drenge som havde været på hjemmebesøg kom hjem..

Den ene kom dog hjem med en kedelig prøve (De skal aflevere urinprøve hver gang de skal på hjemmebesøg) Den var positiv.. Men så fik jeg set hvordan de handler i sådan en situation. Han ville ikke fortælle noget, så han kommer under 5 minutters observation. Hvor han er inde på værelset med lyset tændt, også tjekker personalet ham hvert 5. min, og skriver så ned i et skema hvad han laver, hvordan han ser ud for at tjekke hans tilstand.. De var så ikke 100 procent sikre på at testen var positiv så de tog en ekstra prøve.. Også skulle jeg hjem så fik ikke lige mere med..

Så en god dag idag.. Og er helt smadret fysisk på den gode måde :D Har i hvert fald ondt i tæerne.. hehe..

I næste indlæg kommer alle de billeder jeg har taget idag:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar