onsdag den 18. februar 2009

Nåh jeg fik ikke lige skrevet herinde i går.. Jeg var simpelthen SÅ træt.. Har lidt et soveproblem herovre.. :/ Falder først i søvn mellem 3-5 om natten også tidligt op på arbejde.. Og vi havde kigget forkert på arbejdsplanen så vi mødte klokken 11 og troede vi havde fri klokken 22. Men næh nej, vi skulle have mødt 13.30 også til 23.. Så klokken 18.30 sad jeg praktisk talt næsten og sov i min pause.. Så jeg fik besked på at tage hjem  Og hende den ene synes det var synd vi skulle med bus så sent, så hun kørte os lige. Og da jeg kom hjem gik der ikke mange timer før jeg faldt i søvn..
Men ellers var det en god dag, vi havde vores første vejledning, individuelle vejledning. Og Declan var sød til at spørge til hvordan man havde det, om der var noget galt og i det hele taget om vi havde det godt.. Jeg fortalte at jeg var meget træt for tiden og synes det hele havde været lidt stressende. Han sagde at hvis jeg havde brug for det måtte jeg tage nogle dage fri, fordi det skulle jo være en fornøjelse at være herovre. Det gav en lille lettelse.
Er også lidt homesick tror jeg.. Eller jeg savner ikke som sådan danmark, eller min lejlighed, savner bare Hr. kæreste. Han kommer godt nok d. 20 Marts og besøger mig, men synes GODT NOK der er lang tid til.. 30 dages nedtælling fra i dag..
I morgen er det min fødselsdag så vi har været ude at spise her til aften fordi jeg arbejder til 22 i morgen.. Vi har købt en flaske Asti som vi kan nyde når vi kommer hjem fra vagten  Det bliver også lidt underligt at holde fødselsdag herovre.. Jeg får da heldigvis en lille gave hjemme fra forældrene på Vestervang, det synes jeg er dejligt, så føles det lidt specielt.
Ellers har vi bare sovet længe og slappet af i dag. Det havde vi begge brug for tror jeg.. Det har været lidt hektisk med at finde lejlighed, også ind og handle de ting der mangler til lejligheden. Vi synes dog stadigvæk at vi godt kunne bruge et fjernsyn og en DVD maskine, fordi det er lidt trist at sidde i hvert sit rum og se film på computeren. Men i morgen spørger vi rundt omkring om der er nogen der har et gammel et stående..

Ellers er der ikke så meget andet at skrive om… See you later alligator :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar