fredag den 20. februar 2009

FUCK jeg hader kartoffelmos.. Vi får det bare HELE tiden..........

Skulle bare lige ud med det..

Idag har drengene haft fri igen, nogle af dem har dog været ude og cykle for at få brændt noget krudt af, nogen var på gåtur til byen for at leje film, fredag er DVD night, og jeg skulle med to knægte ud og vaske biler. De får en slat penge for at vaske personalets biler.
Hvis det var min bil, og nu går jeg jo ikke så meget op i biler MEN altså, det fik de da ikke lov til.. Krummede næsten helt tæer. Kluden blev ikke ordentligt skyllet også fik vinduerne ellers bare med sand og grus og ja også resten af bilen :O

Ham den ene synes det var sjovere at snakke end lave noget, og han kæftede op hvis han blev guidet til at gøre det på en anden måde. Så det var noget af en oplevelse. Ham den anden der var med han gjorde bare sit arbejde, og nåede faktisk at gøre bilen rent indenvendig.


Efter stilletime så var der ellers fuld fart frem og ned i sofaerne fordi så er det DVD tid.. Der blev sat en eller anden action film på, kunne ikke helt få det hele med. Men god nok..

Har droppet mine høreapparater, altså jeg har dem med i tasken. Men de larmer simpelthen så meget at jeg SLET ikke kan høre noget.. Når jeg ikke har dem i hører jeg bedre. De snakker nemlig rimelig højt herovre bare sådan generelt.

Sproget er også blevet bedre synes jeg.. Jeg kan godt mærke om jeg er træt når jeg snakker fordi så kludre jeg mere i det.. Men jeg forstår hvad de siger, og hvis ikke er de søde til at forklare, også drengene..

Hmm hvad har jeg mere at fortælle.. Ingenting.. Det har været en hurtig dag selvom jeg mødte klokken 12.15 og fik fri 22.00

JO vi har fået fjernsyn.. Eller det er måske så meget sagt.. Det er en 15.5 tommer fladskærm eller sådan noget hehe :) MEd indbygget dvd.. Men det er da altid bedre end ingenting.. En af pædagogerne har lånt os det..

Nu vil jeg sove OVER AND OUT!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar