mandag den 16. februar 2009

Totalt ulykkesdag idag.. :/

Først skulle vi ind i banken og hæve penge til husleje.. Det kunne vi ikke, man kan kun hæve 250 EURO også er grænsen nået på visa kort.. Så igen måtte vi fortælle hende at vi ikke havde alle pengene..
Så midt i det hele FAKTISK inde ved slagteren går min Pennys pose i stykker.. LORTE papirsposer de har herovre altså.. Hvad er der nu galt med plastik..
Så kan man ikke betale med visa i den butik hvor vi nok skal have de fleste ting på vores dosmerseddel(sådan en lille billig butik med alt muligt kram i..)
OGSÅ da vi endelig skulle hjem med bussen, bærende på 1 stk tøjstativ, en dyne, en Dunnes pose, en Pennys pose(eller to faktisk fordi de ødelagte blev lagt deri, vores håndtasker og en pose mere.. Også under busturen synes vi at det ser lidt mærkeligt ud rundt omkring..Så ligepludselig stopper bussen og chauførren slukker lyset.. Så kigger han mærkeligt på os og siger "Hvor skal i af henne?" Så har vi sgu fået den forkerte bus.. Og må vente til han skal køre igen for så at køre tilbage til byen og blive sat af så vi kan komme med den rigtige bus..
Så den tur der plejer at tage 20 minutter i bus tog os TO TIMER!!!!

Og nu sidder vi endelig herhjemme og har fået vasket tøj fordi vi har fået tørrestativ og jeg sidder og spiser en dejlig ostemad på knækbrød..

Og oven i det hele faldt jeg først i søvn klokken 5 i morges.. Så er bare mega træt..
Også er min seng bare RØVDÅRLIG.. Normalt stikker mine knogler absolute ikke ud af kroppen men når jeg ligger i sengen så stikker fjedrene lige op i knoglerne på mig. Mærkværdigt.. Så har købt en ny dyne som så skal bruges som topmadras..

PYYYYH det var rart at komme af med....
I morgen skal vi op og på arbejde klokken 11-22.. Det bliver sgu nok lidt hårdt tror jeg.. Vi har heldigvis fri onsdag hvor vi bare skal lave NADA!! Eller det bliver det jo sikkert ikke til.. Vi skal jo altid et eller andet.. hehe.. Men nu er pengene ved at være sluppet op så vi må hellere holde os hjemme..

Også har jeg jo snart fødselsdag:D:D:D

NÅH jeg er ked af mit brokkeindlæg idag.. :D
KAn være jeg har noget mere gladeligt at fortælle i morgen :D


Min nye kjole fra Pennys købt i sidste uge :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar