torsdag den 19. februar 2009





Har haft en totalt dejligt fødselsdag idag.. :D
Var sådan lidt bekymret da jeg kom på arbejde, fordi ville ikke rende rundt og råbe JEG HAR FØDSELSDAG.. Men de vidste det faktisk og kom og sagde tillykke.. :) Min gave hjemme fra vestervang var dog ikke kommet endnu.. Men håber den ankommer i morgen :)


Nåh men ellers så havde drengene fri idag, fik ikke lige den helt spicifikke grund til hvorfor, det havde de bare.. Så de var SUPER meget oppe at køre.. OG personalet havde ikke rigtigt planlagt noget, så der var lidt kaotisk.. Til aftensmaden der sang de fødselsdags sang for mig og jeg fik en blomst af en af drengene. Han blev dog noget så rød i hovedet da de andre sagde "Årrh" også gik det op for ham hvad han havde gjort hehe.. Men forklarede ham at det var faktisk den eneste gave jeg havde fået indtil videre, så den var jeg glad for.. Så blev han glad. De er nu søde nok..


Så efter pausen gik vi over i deres hal fordi de skulle spille fodbold, de skulle brænde noget krudt af.. Da vi kom tilbage stod der kage, sodavand, chips og slik på bordet, som de havde købt for at fejre mig :) Det reddede lige hele min dag, det gjorde lige det sidste til det blev specielt. :D


De var også helt forundret over at vi i DK ikke går så meget op i 21 års fødselsdag. Fordi det gør de herovre. Så de var helt sikre på vi skulle på pub og ud og danse. Men nu er Tina og jeg ligesom rimelig gode til at farer vild i byen så det tror jeg vi gør en anden gang.

Da drengene skulle til og i seng blev det mit ansvar at lukke dem ud og børste tænder, og når de banker på døren skal jeg gå hen og spørge hvad de vil, slukke deres lys på værelset, eller låse dem ud på toilettet. Også skulle jeg lave tjek hvert 15 min. Det gør de hele natten igennem. Fra 21.15 til de står op, skriver de i en lille bog hvert 15 min om nogen er vågne eller hvad de laver og sådan.
Det er dejligt at komme sådan ind i det lidt efter lidt, så du ikke bare står og føler du er i vejen.


Og nu har mig og Tina åbnet en flaske Asti og vi sidder og nyder vi har dagen fri.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar