fredag den 30. januar 2009

Shopping i Århus..

Jeg synes ikke jeg blev overvældet af de mange muligheder der var.. Men var inde i FIRE H&M'er og fandt noget i dem alle.. Ellers er jeg meget tilfreds.. Blev dog lige lidt muggen over den H&M der ligger ved siden af Magasin.. Jeg gik ind og prøvede nogle bukser, og da jeg sætter foden ned på gulvet får jeg sådan en alarm OP I FODEN..... AAAAAAAAAAAAV for fanden i helved det gjorde ondt med sådan en nål i foden...
Da jeg gik hen for at betale der viste jeg den også pænt til hende damen som sagde at det var hun ked af.. JA DET ER JEG SGU OGSÅ..
Nåh men jeg døde ikke.. Kun lidt..
Men efter 4 timers shopping og en burger på Cafe Viggo der tog vi bussen hjemaf, og forbi Netto for at handle ind, men for fuck hvor var der bare mange mennesker.. pyyha...

Nu sidder vi stille og roligt og venter på Håndboldkampen starter også står den bare på rolig hygge resten af aftenen..

Her er mine køb..Grå cardi fra H&MStribet bluse fra H&M
Sort flæsenederdel fra H&MKoral cardi fra H&M
Hårbøjle og cardigan fra H&M, har også cardiganen i sort, den vil blive god når jeg skal arbejde ovre i Irland, fordi den afslører ikke noget..

Cowboybukser fra H&M, og 3 alm tank tops
Kjole fra MBYM



Ingen kommentarer:

Send en kommentar