fredag den 30. januar 2009

SÅ er jeg sgu landet i Århus.. Igår klokken 7.00 blev jeg hentet af min kære far som kunne give mig et lift..
Lettere træt landede jeg så ved min søster klokken 9.15 og vi besluttede os for IKKE at lave noget som helst resten af dagen udover at hente lidt goder på tanken, se Sound of music, gilmore girls og have Harry Potter marathon...
Hvidløgskyllingefrikadeller med salat og pasta MMMMHhhh

Da klokken sneg sig op omkring de 23 kunne vi nu godt have en is, så vi begav os ud i mørket og der så vi lyset.. FRA MC DONALDS.. Så vi kombinerede lige gåturen med en cheesburger og lidt af hvert.. Mmmmmh god natmad.. Så besluttede vi os for da vi kom hjem at 2 og 3 i Harry Potter havde vi set 1000 gange så vi sprang videre til nummer 4.. Og den er jo bare MONSTER uhyggelig..

Da klokken blev omkring 1.00 tænkte vi at det var nok smart at gå i seng så vi var friske til shoppingtur her idag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar