onsdag den 28. januar 2009

Ejj jeg er ynkelig lige nu.. Ligger under dynen og har det dårligt.. Det var slet ikke meninge jeg skulle ligge her nu, men jeg fik det bare så dårligt på arbejde idag at jeg blev nødt til at tage hjem.. Tror det er noget jeg har spist..
Men nøj hvor var det lidt forfærdeligt at sige farvel derude.. Var godt nok lige ved at slippe en flod ud af øjnene.. Troede ikke det var så trist, men jo.. Ved godt jeg jo kommer tilbage derude til Aug, men det er jo bare slet ikke det samme. Du mister jo lidt den connection du har til de unge mennesker når du er væk i så lang tid. Så ligger og har ondt i maven og har en mega ØV følelse over at det var min sidste vagt..

Ellers har jeg været på sønderborg slot idag med Hr. kæreste. Jaaaae vi er skam særligt kulturelle.. Ej det er nu spændende nok. Jeg kan huske i folkeskolen hvor man bare SKULLE derhen og man gad bare ikke.. Men idag var spændende nok, det var nok også fordi det er ens eget tempo man følger, og du SKAL ikke kigge på en eller anden dum udstilling fordi din lærer siger det..


Tee fra Aidsfondet, læderjakke only, tørklæde pieces og støvler SMUK

Nu vil jeg lægge computeren fra mig og se om jeg kan få vendt min ØV følelse til noget godt..
Kommer sgu til at savne dem derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar