tirsdag den 27. januar 2009

Idag er der 8 dage til at jeg skal rejse..

Jeg kan slet ikke forholde mig til det. Og alle bliver ved med at spørge "Nåååh er du så ved at være klar? - Er du spændt? - Er du begyndt at pakke - Ihh det må godt nok være spændende - "

Og jeg ved ikke hvad jeg skal svare..

Jo self glæder jeg mig til det, men ligenu tænker jeg bare på at jeg skal udnytte mine sidste dage herhjemme.. JEg er heller ikke begyndt at pakke endnu, jeg har så småt fået de sidste ting på plads, mangler egentlig bare at få justeret mit nye høreapparat og bestilt nye batterier.. Også at pakke alle mine ting ned self.. Eller det er jo kun alt mit tøj :O Og det er der jo ikke for lidt af..
15 kg fordelt på 3 kufferter er jo ikke meget..

Men ja idag har jeg bare været hjemme og tulret lidt rundt med Hr. kæreste.. Og det er jo farligt at gå herhjemme når man kan shoppe på nettet.. Faldt lige over de her to ting på H&M's udsalgsside.. Nu krydser jeg bare fingre for at de når frem inden på onsdag.. Også er det altså SLUT med mere shopping.. Før på fredag..:D
Dagens outfit -
Denimleggings fra pieces, bluse fra pieces, palietvest fra Vero moda og støvler fra SMUK


Ingen kommentarer:

Send en kommentar