mandag den 26. januar 2009

Åhhh altså mandage..
Og den her er ikke en af de bedre..

- Vågner op og har ondt i ørene
- Tager i skole for kun at snakke med bibliotekaren(riiimelig lang vej)
- Skulle tage bussen hjem, 60 kroner lige ud af vinduet.
- GÅ hjem fra busstationen med tasken fyldt med bøger
- Har fået nye kontaktlinser - Men det højre øje var bare helt sløret og forkert(indtil jeg fandt ud af at jeg skulle bytte dem engang)
- Mine øjne er umådelig trætte efter jeg har fået lidt stærkere linser
- Da jeg skal lave mad, og skal ryste en jævning sammen, dannes der et lufttryk i bægeret og POoooOF der er jævning ud over HELE køkkenet

Og nu sidder jeg bare her ligeså stille og skriver, mens Hr. kæreste er igang med at rengøre det klamme akvarie vi har og håber på at dagen i morgen er lidt mere heldig.


Dagens outfit -
Kjole fra H&M, Nittebælte fra Zara, Læderjakke fra Only, Støvler fra SMUK og tørklæde fra Pieces

Ingen kommentarer:

Send en kommentar