fredag den 10. juli 2009

Så er vi færdige....

Bare sådan lige med et trylleslag kom den fredag vi har ventet på i 10000 år.. Og lige nu sidder jeg helt alene i vores lejlighed.. GUD hvor er her stille og tomt.. Det er lidt mærkeligt må jeg nok side.. Og kommer da til at være to triste nætter indtil klokken 13.30 søndag hvor mine forældre kommer.. Der er jo slet ingen at snakke med...

Nåh, men det er da godt man har masser af film så.. Også skal jeg også liiiiiige have gjort rent.. Har allerede pakket to kufferter til 15 kg hver.. Og mangler stadig en masse småting, så det bliver lige på et hængende hår at jeg kan få alt med hjem uden overvægt tror jeg.. Det HÅBER jeg i hvert fald..

Idag der var det jo prøve/eksamen tid.. Og jeg bestod sgu, den mundtlige del var det bedste jeg overhovedet havde lavet i den her uge.. Kørte samtalen kun ved at gå i stå en gang for lige at finde ord.. Og den skriftlige del som bestod af 50 spørgsmål, havde jeg 9 fejl i.. Nogle af dem var dumme fejl fordi jeg ikke lige gad spørge IGEN hvad det nu var det ord betød.. Men pyt skidt jeg bestod kurset så det er da ikke helt spildt :D

Men ja jeg har jo helt glemt jeg faktisk har taget nogle billeder af institutionen indenfor.. Så i kan se hvad det er for noget gammel lort...



Remand Assesment afdelingen

Remand Assesment afdelingen

Remand Assesment afdelingen
Pool rummet hvor der højst må være 2 drenge af gangen.

Sådan en lem her er der flere af over det hele på institutionen, det er simpelthen udluftning DIREKTE til udenfor.. Så det er ligesom et hul i muren.. Også når man trykker ned på en dims så lukker der en træplade for.. Tror faen det er så koldt om vinteren..

Udenfor ved Long term stay comittel afdelingen - Henne på græsset der bor deres duer i to hjemmebyggede huse..

Comittel afdelingen

Comittel afdelingen

Comittel afdelingen

Comittel afdelingen

Bare en gang.. En larmende gang..

Kantinen

Kantinen

Squash gård

Mellemgang til squash gård og fodboldbane

Fodboldbane

Tennisbane

Gården ud til begge afdelinger.. Den dør der er åben går ind til comittel afdelingen, og den anden dør der er lukket er vejen ind til pool rummet..

Så har de jo også en svømmehal som jeg ikke lige fik billeder af.. Og deres værelser fik jeg heller ikke billeder af.. Men det er bare et rum med en seng og en lille slags kommode ting, til tøj.. Og i commitel afdelingen der har de alle mulige ting derinde, træværksstedsting, PS2, X box, fjernsyn, anlæg, tøj i lange baner og plakater..

Men ja det var lige en lille rundvisning :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar