tirsdag den 7. juli 2009

Så kan jeg lige nå et hurtigt indlæg, mens jeg sidder her med muddermaske på :P

Ikke fordi der sker så meget andet end at om 7 dage!!! så er jeg hjemme.. NICE........

Men vi er jo startet på det der kursus forløb LSCI... SPændende må man sige.. Det er bare lidt svært når der hele tiden bliver strøet om sig med fagudtryk på engelsk, som man ikke liiiiiige kender.. Men helheden forstår man da nogenlunde..

Idag har det været ekstra grænseoverskridende synes jeg... Vi har skulle lave rollespil.. Hvor en er intervieweren og den anden er den unge.. Også skal intervieweren ellers spørge ind til hvad problemet egentlig er og LYTTE til hvad den unge siger.. Også gøre det udfra et skema LSCI kører med.. Men det er altså lidt svært når man sidder og snakker engelsk, og skal gøre det sådan lidt impulsivt + at man skal finde på hvad man skal spørge den her unge om + man skal opfange de signaler der bliver sendt... Også kommer Declan ind hvert 2 minut og afbryder.. De ting han siger er self også kloge nok, men det er da træls at skulle afbrydes hele tiden når samtalen nogenlunde skal glide..

Men ja jeg overlevede.. Tror nu det er helt anderledes når man sidder IRL, så er det lidt nemmere vil jeg tro..

Men mange gode værktøjer man lige får smidt i hovedet, det må jeg sige..

Nåh.. Muddermasken kalder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar