søndag den 12. juli 2009

Så blev det søndag WUHU.... Nu er jeg bare vågnet for tidligt, og ligger bare her i sengen og prøver at få tiden til at gå på nettet..

Mine forældre lander omkring klokken 13.30 mener jeg, også skal jeg hente dem ved centeret, da taxaerne her i Dublin overhovedet ikke kender hvor adresse...

Men ja dejligt at det endelig er nu... Troede godt nok flere gange igår, at jeg skulle forsvinde ind i sofaen som jeg nok har siddet i det meste af dagen og set desperate housewives..

Jeg skal også lige have gjort det sidste rent idag, så vi kan få vores depositum tilbage. Vores lanlord kommer i morgen og syner lejligheden.. Men vi har ikke ødelagt noget, eller lavet mærker rundt omkring så kan ikke se noget problem i vi ikke skulle få vores penge tilbage.. Det er alligevel 1000 euro.. En helt husleje herovre..

Nåh, men jeg må nok hellere hoppe ud i bad og få svunget støvsugeren så her er rent og pænt... :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar