lørdag den 18. juli 2009































Så for søren.. Så kan man opdatere...

Der har lige været fart over feltet lige fra da jeg satte mine to små ben i DK i tirsdags..

Men nøj det er godt at være hjemme...

Onsdag tog mig og Hr. kæreste på camping og kom først hjem igår.. Vi har set en maaaaasse af DK nu.. Jellingestenene, Givskud løvepark, Mønsted kalkgrupper, Hanstholm museum, Toppen af DK grenen, Skagen by, Råbjerg mile, Århus by oooooooooog vi har set motorvej E45 i næstern 1½ hvor vi sad i kø på vej hjem..

Ej det var lige lovligt stramt program, men nu kan man i hvert fald ikke sige vi ikke har set noget her i DK.. :P Onsdag til torsdag slog vi telt op i skive, og torsdag til fredag slog vi telt op i Råbjerg mile helt oppe ved Skagen.. Vi snakkede om at tage en dag mere med telt, men vi var lidt trætte og regnskyerne rykkede tættere på, så vi pakkede bilen og kørte hjem.. :)


De sidste dage i Dublin gik også godt.. Min far og hans kæreste landede søndag, og vi tog ind til byen for at få lidt god mad.. Mandag tog vi vandreskoene på og tog ind til Finglas Village og videre derfra ud til centeret hvor jeg viste dem rundt omkring.. Så fik vi lidt frokost og jeg fik sagt farvel til de sidste der nu var på arbejde.. Også tog vi bussen ind i byen.. Vi havde ikke rigtig vejret med os desværre :(
Vi tog også lige en sightseeing bus så de kunne se hvad der nu er rundt omkring i Dublin også fik vi os noget kinesisk mad til aften.. Da vi kom hjem skulle der jo pakkes kufferter.. :O Og gud hvor samler man altså... Selvom jeg troede at jeg havde da ikke meget og havde pakket det meste, så var det lidt knebent med pladsen.. Men heldigvis da vi stod ved skranken vejede vores kufferter - 15 kg, 14.6 kg og 14.1 kg.. Så vi var alligevel lidt gode :P Så ingen overvægt til os...

Og nu sidder jeg så her i vores nye køkken og hvor er det skønt... Dejligt at være hjemme igen og tænke på at nu starter 4 semester allerede i August.. :D

1 kommentar: