lørdag den 6. juni 2009

























Altså... JEG HADER REGN.. Det gør jeg virkelig... Så da jeg stod op i morges og vejrguderne havde bestemt sig for at IDAG lige idag.... Den første dag i to uger hvor vejret har været godt.. Der skulle det regne.. Fordi der skulle vi jo på bjergvandring...

Men ak.. Ja i morges tog vi afsted fra Finglas til Wicklow bjergene.. Og lige fra vi stod ud af bilen stod det bare ned i stænger... Så inden vi nåede op i bjergene var mine sko og bukser våde.. Mit regnsæt jeg havde på ville åbenbart ikke leve op til ordet TÆT lige idag.. Så jeg var våd ind til det inderste.. Men pyyyyyyyyt tænker man så.. Og vi gik og vi gik og udsigten er ret flot.. Bare synd det var så dårligt vejr fordi så var det rimelig skyet.. Og da vi nåede toppen helt kunne vi ikke se noget af udsigten fordi der var skyer i vejen..

Men ud over regnen gik det godt.. Og jeg synes helt sikkert vi havde en hyggelig tur.. Dem der var med var vores vejleder, skolen sygeplejerske, hendes mad og søster, en kollega fra min afdeling og en af hans vandre venner, og de to socialrådgiverstuderende som også er fra DK..
Så det var en pæn flok..

Nåh, men nu er jeg lige kommet hjem og ud af et mega varmt bad og sidder og spiser pizza med tun, det kan da ikke være bedre :D

Jeg undskylder for at billederne ikke ligger i orden.. De nederste er fra starten af turen og de øverste er slutningen..

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det dog dejligt ud! Men jeg er også en sucker for bjerge, skove og regn!

    SvarSlet
  2. Hehe det var også smukt og dejligt med frisk bjergluft.. Men altså.. Bare ikke sjovt når det regner.. :D

    SvarSlet
  3. Åh, jeg hader virkelig også regn. Mest når jeg er ude i vejret, men øv, jeg hader bare at blive våd. Det kan virkelig ødelægge meget, hvis man bliver våd! Men godt at du trods alt havde en ok tur med pigerne. :o)

    SvarSlet
  4. Ja regn er såmen hyggeligt nok når man sidder indenfor.. Så får man helt lyst til boller og varm kakao :P Men udenfor er det jo bare en pain in the ass.. Men ja det var super hyggeligt.. Ligger bare med forkølelsessymptomer idag :(

    SvarSlet