søndag den 7. juni 2009

AFHÆNGIG.... Af Twilight Sagaen.. Det var dog irriterende.. Jeg havde jo bare købt den første bog bare fordi jeg skulle have tiden til at gå.. Og den ene tog sgu den anden og i nat startede jeg på den sidste.. Igår da vi var på bjergvandring kunne jeg ikke tænke på andet end hvornår vi skulle hjem fordi så skulle der læses :D

Men nu sidder jeg med den sidste også bliver man jo helt trist fordi der bare ikke kommer mere... Eller der er jo snak om at forfatteren vil udgive bogen Midnight sun som er Edwards version af Twilight.. Altså skrevet fra hans synspunkt.. Den ville jeg absolut også skynde mig at læse hvis den bliver udgivet..
Men ja, den sidste bog.. TRIST.. Men så kan man jo altid begynde forfra igen :P

NÅH ikke mere snik snak - Tilbage til at læse..... ELSKER søndage hvor man ikke skal lave noget.. :P

1 kommentar:

  1. Hej søde :)
    Jeg har tagget dig i blog spillet (se på min blog)
    Knus

    SvarSlet