mandag den 1. juni 2009


Uha nu sidder jeg her i de sene timer og læser.. For en måned siden så jeg filmen Twilight og kunne faktisk overhovedet ikke finde ud af hvad jeg syntes om den.. Så tænkte jeg at jeg egentlig også "hader" lidt bøger der bliver lavet om til film, fordi jeg altid bliver så meget mere grebet af bogen end af filmen.. Så jeg købte bogen Twilight og tænkte nu skal den læses også kan jeg danne min mening.. Og nu er jeg jo endnu mere hooked.. Så nu er jeg klar til at læse de næste bøger :D og endda til at se filmen igen.. Selvom jeg egentlig skal tidligt op i morgen så vil jeg hellere end gerne ofre lidt søvn bare for at se lidt vampyr film..


Men ja ellers er det jo helligdag idag.. Jeg gik svedende og prustende på arbejde idag, lige i middagssolen der brændte på min lille røde næse fra igår.. For så at finde ud af at alle studerende har fri idag og hende jeg følger også har fri.. Så jeg skulle egentlig ikke være der.. Så kunne det jo have været smart at blive også lige spare timer op og holde fri en anden dag.. MEEEEEEN vejret er jo fantastisk og jeg kunne allerede se mig selv ligge ude på græsset i solen og læse så besluttede mig for at tage hjem igen.. Og fik endda et lift op til centeret hvor jeg lige købte en engangsgrill og noget kødmad fra slagteren så Tina og jeg kunne få god mad her i varmen...

Så nu sidder jeg her i min seng med lidt brændte skuldre og næse, men er det ikke en fantastisk følelse.. Istedet for frosne tæer og arme som helst ikke skal over dynen..
ELSKER SOMMER... Det gør virkelig bare noget ved humøret.. Så er det ligesom ikke så slemt at være her mere.. Også fordi du kan sidde ude i solen og nyde det gode vejr og mærke varmen.. MMMMH siger jeg bare..

Jeg håber bare vejret hjemme i DK holder til vi kommer hjem i næste uge.. Også er det lige jeg har talt på det hele.. Når vi venter tilbage til Irland har vi kun 12 dage tilbage så er det blevet d. 10 Juli og vi er færdige.. WUhuu... Den 12 Juli kommer mine forældre herovre for at opleve Dublin også hjælper de mig hjem med alle mine ting.. Har jo købt en lille smule, så de 15 kg man må have med fra Ryan Air de dækker ikke helt tror jeg..

NÅH ikke mere snak.. Nu vil jeg lægge mig ned på puden og sætte Twiligt igang... SHhhhh..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar