fredag den 29. maj 2009



PRØV lige at se den her søde hund.. Som absolut ikke vil stå stille når der skal tages søde billeder.. NÅÅÅÅÅÅÅRH.... Sådan en lille bamse på 20 uger som lige kom på besøg..
Det er overboernes og den ville lige ind af vores dør og kigge engang.. Nuser hund..

Men ja grunden til vi har døren åben er jo SOLEN... Nammenam med noget varme.. Varmen er så først kommet her hen af eftermiddagen, det var lidt chilly i morges.. Men nøj hvor dejligt.. Så lige efter arbejde også direkte ud og ligge på et tæppe i solen.. MMH.. Blev så lige vækket med et chok.. Der leger en masse børn rundt og lige pludselig kan jeg bare høre et stort klir og noget der lander på mig.. Så har en af pigerne tabt et bolsie glas og står på trappen med et helt forfærdet udtryk, og fik mumlet undskyld.. Nu skete der jo ingenting, og spurgte også om hun var okay, det var sgu nok hende der var mere skræmt end mig :)
Så tænkte jeg at nu måtte jeg nok hellere gå ind.. Det måtte være tegn til jeg ikke skulle have mere sol idag..

Ellers har jeg bare været på dagarbejde idag.. Sammen med Tina og Anne(socialrådgiverstuderende) har vi pjattet lidt rundt i pauserne og sådan.. Det er jo skøønt..
Klokken 12 havde jeg en aftale med skolepsykologen for at høre hvad hendes arbejde bestod af.. Så jeg inviterede lige Anne og Tina med så vi alle kunne høre engang.. Og det var faktisk spændende nok..

Hun tester drengenes intelligens, så man kan finde deres styrker og svagheder så skolen ved hvad de skal arbejde på.. Hun fortalte om at de fleste drenge de får ind på centeret har ikke et godt verbalt sprog, mange har problemer med at udtrykke sig.. Men når de når til de non verbale test så score de højt..
Også derfor det så hurtigt kan slå klik fordi de har ikke ord nok til at udtrykke hvad de føler også springer de i luften istedet...

Men hun viste os nogle af testene og vi fik en god snak..

Så det var en god fredag.. Også går turen til Newry i morgen det bliver også spændende at se hvad det er for noget :D:D

1 kommentar: