tirsdag den 26. maj 2009

I'm BACK..

Så for søren.. Så er jeg tilbage i vores lille stue på Segrave close i DUBLIN..

Var jo lige et smut i DK i sidste uge fra onsdag til søndag.. Skulle lige besøge Hr. kæreste og tjekke om lejligheden stadig stod der :D Og det gjorde den, i fin tilstand..

Men ja jeg skiftede jo afdeling inden jeg tog til London.. Og igår da jeg vendte tilbage er de 4 drenge reduceret til 2... 2!!!!!!!!!!! Også er der lige 5 mand på arbejde + en studerende.. Det er da noget af en udfordring.. Altså for ikke at falde i søvn.. GAaaaB..

Nåh, men vi fik den ene med ud og spille Tennis.. Også spørger de jo det samme spørgsmål som de altid gør, når man enten skal spille, fodbold, bordtennis eller pool.. Er du god??
Det ved jeg sgu da ikke..! Jeg spiller bare.. Og lige Tennis... Det er jo bare tusiiiinde år siden jeg spillede det sidst.. Jeg får flashback til dengang i de små klasser på Privatskolen Als hvor vi blev tvunget til at cykle ud på nogle tennis baner i Sønderborg også skulle vi spille Tennis.. Eller.. Jeg mener vi havde 2 baner også en flok på 30 elever eller sådan noget.. GREAT.. Så jeg og nogle andre slog et par slag hvorefter vi fjollede rundt resten af tiden..

Så igår kunne jeg jo ikke prale af mine evner.. Men vi fik lige 16 spil og mig og makker vandt 10 gange mod de andre som vandt 6 gange.. WUhu... Selvom man faktisk står lidt stille når man er to mand på en bane så bliver det lidt varmt.. Jeg fik i hvert fald varmen.. Vejret var også sådan lidt lummert i det.. Som om det skulle til at regne SURPRISE.... Men det holdt sig tørt og senere kom der en lille sky og pressede vand ned over os..

Også kan jeg faktisk ikke helt huske hvad resten af aftenen gik med.. INGENTING nok.. Jo jeg lavede et lille korthus.. Som faktisk fik lov til at stå i et par timer, hvor der så blev åbnet en dør også var det væk.. Men imponerende at de 2 drenge gik forbi det flere gange uden at pille ved det.. Nogen gange kiggede de lige over på mig for at se om jeg så hvis de ødelagde det.. Så det var fristende.. Men ingen ballade..

Ja også blev jeg jo kørt hjem.......

Og nu er det tirsdag.. FRIDAG! igen... Jeg stod tidligt op fordi man bliver jo mere træt af at sove længe og bla bla bla... Men tænkte jeg står tidligt op, gør rent.. (Det var nemlig min tur i sidste uge, men så skred jeg jo til DK) så hele hytten er nu gjort ren.. Jeg har også sorteret i mine ting og pakket kufferter til næste gang vi skal hjem.. Vi har jo en masse lort der skal med.. Især DVD film.. NØJ jeg har mange.. Og har endda smidt nogle hjem sidste gang... Gosh.. Men altså, et eller andet skal vi jo lave.. Og skal også have fat i nogle nye film fordi har ikke flere tilbage..

Men ja nu sidder jeg her klokken er 11.45 og tænker over hvad jeg skal lave.. Jeg har tænkt på at tage i svømmehallen eller ned i byen også kigge lidt rundt hvor jeg ikke har været endnu.. Og beslutningen er nok at jeg tager ned i byen, er lidt for doven til svømmehallen.. Også er tanken om endnu mere klor i mit hår, så det bliver ødelagt ikke særlig fristende.. Så hellere ud og være lidt kulturel..
Jeg kunne jo også bare blive hjemme og læse, men det er simpelthen for kedeligt, så tror jeg at jeg falder i søvn..

Men ja, jeg må hellere komme ned i byen.. Hyg derude... :D

2 kommentarer:

  1. Det var godt du kom tilbage - synes der var gået lidt længe siden sidste indlæg... :-)

    Tak for en rigtig hyggelig blog, som minder mig om min egen udveksling til Manchester for syv (7!!) år siden.

    Mette

    SvarSlet
  2. Hehe ja det var lidt længe siden.. :D

    Tak for kommentaren det luner jo når man ved folk nyder at læse hvad man egentlig grifler ned :D

    SvarSlet