tirsdag den 24. marts 2009

Så for søren så blev det hverdag igen..
Har haft en morgenvagt idag.. Ved ikke helt hvad jeg synes om de morgenvagter.. De er sgu lidt trælse.. Især når man er studerende.. Der er ikke rigtig noget du kan lade, og du bliver ligesom "væk" fra resten af personalet.. Men idag havde jeg taget min computer med for at kigge endnu nærmere på den didaktiske opgave vi skal lave.. Er rimelig tilfreds med det jeg har lavet indtil videre, mangler bare teorien også skal jeg have pudset af, er stadig lidt i tvivl med selve handlingen men håber at få noget feedback undercover hjemmefra Vestervang..

JEg kan heller ikke helt finde ud af om det jeg har lavet er rigtigt nok.. Dengang på semi da vi skulle lave sådan en opgave, blev vi ikke helt bedømt.. Vi fik bare to linjer feedback udleveret, og det synes jeg ikke helt man kunne bruge til noget.. Så føler mig lidt lost.. Har sendt en mail i retning af min vejleder derhjemme også, kan være han kan sige nogle kloge ord..

Fik jeg egentlig luftet for hvad jeg ville lave??
Ellers gentager jeg bare lige mig selv..
Jeg vil lave drama med de her knægte, og det skal omhandle at se med andre øjne. Jeg udvælger 3 drenge og 3 personale som skal bytte roller. Resten er så publikum. Så har jeg på forhånd opstillet 3 situationer hvor hver situation har nogle krav som skal indgå. En morgen situation, en middags situation og en aften/godnat situation. Kravene kan være at en af drengene ikke vil stå op. Det skal indgå i det lille stykke.. Hver situation skal spilles i omkring 3-4 min og improviseres udover de krav der bliver stillet.
Er i med??
- Det jeg så ikke kan finde ud af er om der ligesom skal være noget konkurence mellem personale og drenge.. At publikum skal give point eller sådan noget til dem som klarede det bedst..
Jeg synes i hvert fald bare der mangler et eller andet for at det fuldender det helt.. :(

Nåh nok om min opgave.. Men hvis du har et par hjælpende ord til mig så læg endelig en kommentar.. Er frisk på feedback..

Ellers idag mens jeg sad ligeså stille for mig selv og skrev, gik brandalarmen.. ARG.. Så jeg skulle jo lige pakke mine ting sammen i den øredyngende larm.. Også finde ud til hvor man skulle stå.. Jeg var jo helt alene og var faktisk ikke blevet informeret om at hvis der opstod brand hvor man så skulle stå til tælling. Men jeg fandt en kollega som fulgte mig på vej :)
Så har man også prøvet det.. Det var bare en prøve.

Senere til middagsmaden hørte jeg noget omkring noget fodbold + at der lige pludselig dukkede en masse ekstra drenge op i kantinen.. Så viste det sig at der var en drengeskole på besøg. Vel et skræmme besøg.. Og at de skulle dyste i en lille fodbold kamp mod vores drenge.. Så det gik tiden med efter maden også havde jeg jo fri da de var færdige.. Vores drenge vandt ;) Til fordel for det personale der mødte ind klokken 14 hehe.. Ellers havde der nok være mega sure miner..

Ellers har jeg ikke så meget at sige.. I morgen har jeg en 12-22 vagt, så må vi se hvad dagen byder på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar