lørdag den 27. juni 2009

Så er det weekend.. NICE..

Selvom den startede lidt træls, blev syg igår på arbejde, og efter 2 timer uden bedring og en tur forbi sygeplejersken, blev jeg kørt hjem.. Så tilbragte dagen i sengen med en masse serier der skulle følges op på..
Da Tina kom hjem stak hun mig to Alminiox (tror jeg de hed) Og vupti jeg fik det bedre.. Hvis jeg da bare havde vidst det noget før, det havde da sparet mig fra smerter og opkast....

Idag tog vi ned i byen for at ose lidt :P Vejret var super, lidt luftigt og skyet, men stadig varmt..

Fik købt mig et ur.. Har længe gerne ville have et pænt ur.. I min juleferie som jeg tilbragte hos min mor fik jeg et af hendes aflagte, som hun alligevel ikke brugte og det har hængt ved siden.. Men har stadig i lang tid drømt om et pænt ur.. Og siden jeg glemte mit eget da jeg var i DK så jeg det som et tegn + at der hvor jeg købte uret var der 20 % off, SÅ kan man heller ikke lade være.. Så 62 Euro og jeg sidder med et fint ur om håndledet nu :D :D

Ellers var der ikke noget specielt nede i byen, så vi fik bare handlet lidt i Aldi og tog hjem..

Og nu ligger vi begge og dovner på sofaen og spiser kage.. Det er da fantastisk..

God weekend til jer derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar