tirsdag den 30. juni 2009

Et lille pip pip herfra, mens jeg sidder og venter på jeg skal med bussen..

GAAAAB jeg gider godt nok ikke.. Skal møde her klokken 8 og drengene bliver først vækket klokken 10.30-11.00... Ved godt det ikke er mig der skal aktiveres og drengene, men altså alligevel når man så sidder der på kontoret og venter pænt i en blød stol, så er det nemt lige at lukke øjnene til drømmeland..
Har afsluttet alle mine bøger herovre så kan ikke tage noget med at læse ØV siger man bare...

Ellers sker der ikke så meget, drengene har ferie så personalet prøver bare at holde dem igang.. Igår tog de en Wii frem jeg slet ikke vidste de havde, og den blev brugt med glæde af ham den ene.. Fantastisk.. Selvom tålmodigen var ved at briste et par gange, var han vedholdende og det tager jeg hatten af for, da han i andre situationer er meget utålmodig..

Så vi spiller bare kort, tennis og pool for det meste..

Her på fredag er det faktisk min sidste dag på afdelingen.. Igår tilbød Declan mig at komme på et LSCI kursus i næste uge(Life Space Crisis Intervention http://www.lsci.org/welcome).. Og jeg sagde pænt Ja tak.. Det lyder meget spændende, og der er da sikker nogle guldkorn imellem som man kan bruge til senere..
Jeg er også snart færdig med min assesment.. Selvom det nu er begrænset hvor meget jeg har kunne følge den lille gut.. Men i morgen er der Pre Case Conference som jeg skal deltage i(Hvor alle fagfolk deltager og laver en afsluttende vurdering, og forslag til hvad der så skal ske med ham.. Drengen deltager IKKE)
Også på fredag er der Case Conference.. Der skal man have pænt tøj på, a sorte bukser og blazer nærmest.. Men til det møde, mødes teamet fra om onsdagen, drengens forældre, drengen selv, tidligere skolelærere, social rådgivere eller andet pædagoger, også bliver der taget udgangspunkt i den rapport der er blevet skrevet. Og de skal forklare forældrene det hele..

Den rapport får drengen med i retten hvor der så bliver sagt dom.. Om han skal hjem eller tilknyttes et andet sted..

Så det bliver spændende nok....


Nåh bussen den kører snart fra mig.. Hygge-..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar