søndag den 14. juni 2009

Åh Hjemme hjemme hjemme..

Ihh hvor er det dejligt at være hjemme.. Også derfor jeg ikke lige er så meget herinde..
Nyder virkelig denne her lille ferie hjemme i min egen lejlighed.. Og min far som er i Le Mans lige nu har lånt os hans bil, så vi flyder bare i luksus :P

Men ellers har der været fart over feltet indtil nu.. Torsdag mødtes jeg med to veninder til markedsdag nede i byen i regnvejr.. Læææækkert.. Vi fik shoppet lidt og spist en dejlig brunch.. Fredag var vi inviteret hjem til svigermor til aftensmad, så forslår hr. kæreste at vi kan da lige tage i bio og se Sorte kugler.. Så det gjorde vi også :D SUUper sjovt film.. Absolut anbefalelsesværdig.. Hylemorsom.. Igår var vi i Förde Park og handle madvare ind, så nu er fryseren og skabenen fyldt op igen.. Også gik turen til fødselsdag og indflytterfest senere.. Også tog jeg i byen med dem fra Føtex.. Nice at man ikke er helt glemt nu hvor man har været væk...

Så nu ligger jeg her i sengen med tømmermænd og overvejere om det er for sent til en lille lur...

Mig og Hr. kæreste har snakket om at tage til Berlin i morgen og se hvad det er for noget også tage en tur i Ikea på vejen tilbage.. Meeeen han er vidst stadig i overvejelsesfasen.. KEDELIGT :P

Men det er vidst lidt om hvad der sker her i Sønderborg... Ikke så meget som sædvanlig.. Men FUCK det er godt at være hjemme.. Mmmmh..

2 kommentarer:

  1. Jaaaa, Sønderborg :D

    Hvor spiste I brunch hende?

    SvarSlet
  2. :D
    Vi spiste på Ib.. Det er det sted jeg foretrækker i det hele taget at indtage min café mad.. Synes det er det bedste sted.. :D

    SvarSlet