lørdag den 2. maj 2009

Ihh jeg sløser lidt på den her blog de sidste par dage kan jeg godt mærke.. Men der er bare ikke så meget nyt at skrive.. I den her uge har jeg arbejdet 46 timer så tiden har heller ikke lige været der.. Man bliver sgu træt synes jeg :)

Lige nu har jeg fri, og solen er begyndt at titte lidt frem.. Det blæser godt nok koldt vind, men så længe solen er der og ingen regn så er jeg glad..

Bum bum bum.. Der er ikke sket så meget.. Hader lidt morgenvagterne i weekenden.. Man møder klokken 8, også skal man bare sidde og vente..... Og vente..... Fordi drengene står først op klokken 11.00.. Eller personalet lukker dem ikke ud før.. Jo for at tisse og sådan, men ikke for at rende rundt.. Også klokken 12 er der den der klamme brunch.. Kan ikke helt blive dus med den.. Så sidder man der og får lidt æg, og lidt toast og det er jo meget normalt på sådan en lørdag.. Men så er der også en pølse og bacon også lidt the til at skylle det hele ned med.. Og for dem der kan lide det, baked beans og blodpølse.. WIERD synes jeg bare..

Så nu sidder jeg bare her og slapper af.. Har fået sygt ondt i min hofte et eller andet sted jeg ikke lige kan sætte en finger på.. Ved ikke hvad jeg har lavet.. Formentlig ingenting og det er derfor.. Den gør ikke ondt hele tiden, det kommer bare lige pludselig også knækker jeg bare helt sammen og kan ikke gå.. Personalet bliver helt nervøse når det sker, men når jeg så får gået lidt ondt kommer det på plads igen.. Indtil det så kommer tilbage..
Så jeg er lidt handicappet..

Men Tina og jeg venter jo egentlig bare på vi skal skifte afdeling.. Så kommer der sikkert noget nyt at skrive om, fordi det er jo en helt anden struktur.. Hvad jeg har hørt er der mere struktur derovre, hvor jeg i min afdeling egentlig har fået lov til at passe mig selv lidt.. Og hvis jeg sagde jeg havde noget skolearbejde så var det helt okay.. Sådan er det vidst ikke ovre hos Tina..
Jeg skal også bare have sparet timer sammen til at tage hjem i Juni også går jeg ned på 30 timer i ugen..
Så kan Tina og jeg også komme ud og se noget.. Vi har snakket om en bustur/togtur til Belfast.. Vi skal bare lige finde ud af hvordan og hvorledes.. Også vil jeg gerne lidt over på vestsiden og se nogle klipper og sådan, men der tror jeg måske jeg hiver hr. kæreste med når han kommer.. Hvis han gider :P

Nåh jeg vil nyde jeg har fri nu.. :D

Hygge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar