torsdag den 2. april 2009

Nåh... Lige en update fra igår..
Jeg skulle jo have lavet mit lille dramaforløb.. Det blev ikke til noget... :(

Jeg kommer tilbage fra supervision og snakker med min ene kollega og spørger om han stadig er frisk på at hjælpe, hvor han svarer at det har han ikke tid til..
Min følgementor siger så til mig at vi skal lige snakke omkring den opgave.. Hvor hun så forklare at fordi den ene dreng i gruppen skal forlade os på lørdag så er han helt oppe i gear. Så hun anbefalede jeg ventede til jeg kom hjem fra DK..
Jeg forklarede at det var jo meningen jeg ville lave det før DK så jeg ikke skulle rende rundt og tænke på det hele tiden.. Men sådan blev det.. Jeg tror egentlig bare det var en dum undskyldning fordi der ikke var staff nok og det var lidt hektisk..

Så træls.. Og endnu mere træls var det da jeg skulle fortælle det til drengene at det blev ikke til noget, men jeg håbede de ville hjælpe mig når jeg vendte tilbage fra min lille ferie i DK..
ØV følelse... Hende som skulle hjælpe mig var også syg idag, så manglede hende også..

Der var dog en af de andre, en ældre herre, som synes det var synd vi ikke skulle lave det.. Så han sagde hele tiden at han ville altså super gerne hjælpe, fordi jeg skulle ikke føle at ingen ville hjælpe mig.. Jeg forklarede at jeg skulle bruge 3 staff og jeg havde kun 1 med ham.. Så at jeg bare måtte vente pænt.. Men at det var sødt af ham..

Men det var også stresset igår.. JEg blev også sat til at overværer et besøg helt alene, hvor der normalt skulle have været en ved mig.. Og ja det hele var bare kaos..

Men straks jeg kommer hjem fra Dk så skal planlægningen igang igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar