mandag den 2. februar 2009


Kjole fra MBYM og støvler fra SMUK


Fuuuuck mand.. 2 dage...
1 2.... Det er jo ingenting... Det er jo lige om lidt...

Jeg er dog begyndt at pakke.. Den ene kuffert er allerede på 13.9 kg og den anden på 9.1 kg og synes bare jeg mangler 100000 ting endnu.. Og synes min to do liste den bare vokser og vokser..

- Ringe til skejby TJEK
- Skal til optiker 13.20 OG huske linsevæske
- P-piller hentes HALVT TJEK - Har bestilt dem i hvert fald :)
- Sende brev omkring batterier til mine høreapparater +++ finde dem jeg har rundt i lejligheden
- Jeg skal have fundet et par cowboybukser og et par træningsbukser (må ikke snuppe Hr. kærestes ØV! :))
- Jeg skal i banken med budget + veksle til lidt EURO
- Handle ind
- Besøge Hr. kærestes mor
- Bestille koder til digital signatur

Pyha det er meget aaaaarg.. Også skal jeg jo lige have styr på mine sidste ting.. Gudskelov mødes jeg med en veninde nede i byen som lige kan hjælpe mig med at holde styr på det hele, og mig selv.. :)

Nåh jeg har jo slet ikke tid til at sidde her.. Weekenden i Århus sluttede dejligt.. Middag med dullerne - rigtig hyggeligt, middag med Hr. kæreste og søster, biografen bagefter (Benjamin Buttons) også kørte vi hjem omkring 00.30

Nåh jeg vil ud og finde de sidste ting jeg mangler.. /Indsæt smiley der løber i cirkler omkring sig selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar