søndag den 10. maj 2009

Åh jeg har da godt nok en "alt i verden har noget i mod mig" dag idag..

Føler mig syg og måtte tage hjem fra arbejde.. Kvalme, hovepine, svedeture, bankende hjerte og bare utilpas.. Alt i et ord = YNKELIG...

Gider bare ikke være her lige nu.. Vil bare hjem til sønderborg hvor det ikke føles som om man er Palle alene i verden..

Der er ikke sket noget specielt som gør at jeg synes det er sådan nu.. Tror bare det hele ligesom kammer over, og det er bare lige idag..

Fordi på fredag sidder jeg jo i et fly på vej til London for at tilbringe en weekend med min mor.. Onsdagen efter sidder jeg i et fly på vej til DK fordi lige at komme hjem og se Hr. kæreste.. 2,5 uge efter sidder både Tina og jeg i flyet hjem for at holde "sommerferie" i næsten 2 uger.. Og efter det går der 3,5 uge så er vi på vej hjem permanent..

Så når man ser i det lange løb er det jo snart.. Der er bare dage hvor det føles som om at tiden er gået i stå..

Jeg savner også at se noget af Irland.. Og måske burde jeg også bare nosse mig sammen og gøre det selv.. Tage ud og udforske Irland.. Er jo bare lidt en kylling.. + jeg skal have sparet timer sammen til at tage hjem til Dk i Juni så arbejdet er der jo også liiiige...

Ynke ynke... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar