torsdag den 16. april 2009

Så er det blevet hverdag igen.. Og en grå en af slagsen.. ØV vejret er nedern herovre.. Også regner det bare mega meget..

Jeg lagde mærke til noget da jeg kom ind i min lejlighed derhjemme i DK og da jeg trådte ind af døren på institutionen.. Man kan lige pludselig mærke duften af DK/Institution.. Når man bare går i det til hverdag så betyder duftene ikke så meget mere, de er der bare og forsvinder næsten helt.. Når man så er væk i længere tid dukker de op igen, og minder om stedet.. Giver tryghed..

Nåh, men det har været en okay dag.. Har været lidt træt da jeg i morges vågnede med den største hovepine OVERHOVEDET.. Så overvejede at blive liggende, men tog mig i nakken, fik to smertestillende noget morgenmad og en omgang frisk luft.. Det hjalp ikke..
Men reducerede det hele lidt.. Så jeg er glad for jeg har fri nu og bare kan slappe af resten af aftenen, enten med lidt film eller læsning..

Kunne godt nok godt have en lur lige nuu..... GAAaaaaB..

Men ja dagen idag har som sagt været rolig nok.. 3 af drengen har været ude og køre mountin bikes og var stadig afsted da jeg tog hjem, en anden dreng var i retten.. Så vi har stået med 4 drenge tilbage idag... De to af dem er nye.. Det giver lidt udfordringer.. Jeg har også fået læst i filerne fra da jeg var væk at der har været meget uro i gruppen netop pågrund af de nye drenge.. Og det er udelukkende fordi det er nogen der kender nogen fra gruppen i forvejen.. De ene par er endda fætre.. Så der bliver spillet op og spillet smart og jeg ved ikke hvad.. Og det er træls for de drenge som har været der i længere tid, og måske er begyndt at få rutine i det hele.. At så kommer der lige nogen man kender hjemmefra, også er det hele næsten tabt på gulvet..

Så personalet er oppe på dupperne i øjeblikket, men det er måske også meget godt..

Nåh nu vil jeg ind og slappe af i mit lille hoved..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar